بهترین رنگ برای پنجره های ساختمان- پرژه نقاشی ساختمان, پروژه نقاشی ساختمان, رنگ در ساختمان, رنگ در ساختمانی, رنگ در نقاشی ساختمان, رنگ در خانه, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمانها, رنگ نمه, رنگ نما, نقاشیساختمان, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی ساختمان و مولتی کالر, مولتی کالذ, رنگ خوب برای خانه, رنگ زیبا در خانه,

بهترین رنگ برای پنجره های ساختمان

نقاشی ساختمان|بلکا|کاتالوگ بلکا|نقاشی ساختمان درتهران|بلکادرجه یک|نمایندگی و فروش بلکا درجه یک درتهران|نقاشی ساختمان قلی پور|نقاشی ساختمان بلکا|اجرای بلکا|نصب بلکا|نقاشی منزل|نقاشی منزل|نقاشی ساختمان درتهران|بلکادرجه یک|نصب بلکا|مدیریت قلی پور|نقاشی ساختمان قلی پور|نقاشی ساختمان رسول|نقاش ساختمان کرج قلی پور|بلکا در تهران قلی پور

تبلیغات شما اینجا قاب پنجره ها در یک اتاق به همراه سایر جزئیات معماری آن، مانند گچبری های روی سقف و دیوار یا قاب شومینه، به دیوارها بعد و هویت می بخشند و علاوه بر جنبه کاربردی بر نمای ظاهری اتاق نیز تاثیری شگرف دارند.

بهترین رنگ برای پنجره ها

به عنوان مثال زوارهای چوبی که به منظور جلوگیری از صدمه زدن صندلی ها به دیوار روی آن نصب می شوند علاوه بر ایفای نقش محافظت از دیوار با تغییر ابعاد ظاهری دیوار نیز بر روی آن اثر می گذارند.
به عنوان یک قانون کلی، می توان تمام این جزئیات را همرنگ با دیوارهای آن رنگ کرد تا در تمام اتاق وحدت و هماهنگی برقرار شود. اما اگر مایل باشید برخی از ویژگی های معماری اتاق را مورد تاکید قرار دهید و نمای پررنگ تری به آنها ببخشید باید از رنگی متمایز برای آنها استفاده کنید. برای قاب پنجره ها و درها رنگ های روغنی براق بر رنگ های مات ارجحیت دارند چون از دوام بیشتری برخوردارند اما به خاطر داشته باشید اگر می خواهید در و پنجره ای را که قبلاً رنگ براق خورده مجدداً رنگ بزنید ابتدا با یک کاغذ سنباده کمی روی سطح صیقلی رنگ را مخدوش کنید تا رنگ جدید روی آن نلغزد.

بهترین رنگ برای پنجره های ساختمان
? پنجره های سفید برای دیوارهای رنگی
اگر دیوارها رنگی هستند، چه رنگ دیوار ملایم و چه تند باشد، هماهنگی پنجره ها و جزئیات معماری سفید با آن تضمین شده و روشی مطمئن است. در اتاق هایی که از نور طبیعی کمی برخوردارند یا رنگ دیوار در آنها تیره است در و پنجره های سفید سبب افزایش روشنایی و درخشندگی در اتاق می شوند و با تعدیل آن مجالی برای استراحت چشم فراهم می آورند.
در اتاق هایی که نور فراوان یا دیوارهایی به رنگ های روشن پاستلی دارند سفید کردن قاب در و پنجره ها با ایجاد کنتراستی ملایم موجب می شود رنگ دیوارها شفاف تر و درخشان تر به نظر برسد. به خاطر داشته باشید سفید کردن در و پنجره ها همیشه به معنای استفاده از سفید خالص نیست.
در بسیاری از موارد افزودن مقدار بسیار کمی از رنگ منتخب شما برای دیوار به رنگ سفید، فقط باعث می شود رنگ مذکور در سفید انعکاس داشته باشد و کمی از سردی آن بکاهد، در حالی که سفید همچنان و کاملاً سفید به نظر می رسد. برای ترکیب رنگ های تیره بسیار گرم استفاده از کرم های بسیار روشن نتیجه مطلوبی دارد اما سفید خالص در کنار رنگ های سرد مطلوب تر به نظر می رسد، چه دیوارها با رنگی گرم و پرانرژی مانند آجری پوشانده شده باشند و چه رنگی سرد مثل سبز روشن داشته باشند، افزودن خطوط سفید در قالب قاب در و پنجره ها یا گچبری، قرنیز و زوار به دیوارها فضا را بازتر و روشن تر جلوه می دهد.
این خطوط سفید احساسی از روشنایی و پاکیزگی را به ما القا می کنند. آنها با جسارت بر روی صفحات رنگین دیوار خودنمایی می کنند و به اتاق بعد بخشیده موجب بزرگتر دیده شدن آن می شوند. با استفاده از این تاثیرات بصری شما می توانید ابعاد اتاق را از نظر ظاهری تغییر دهید و حس وسعت و باز بودن فضا را به بیننده القا کنید. به همین ترتیب رنگ زدن ویژگی های منحصر به فرد اتاق مانند قاب شومینه با رنگ سفید می تواند آن را به کانون توجه بیننده در اتاق تبدیل کند.
? پنجره های رنگی

نقاشی ساختمان قلی پور

نقاشی ساختمان قلی پور

رنگ زدن قاب در و پنجره ها با رنگی به غیر از سفید توجه بیننده را بیشتر به سوی آنها جلب می کند. اگر دوست دارید قاب در و پنجره ها و سایر جزئیات اتاق را رنگین در نظر بگیرید رنگی را انتخاب کنید که از نظر رنگمایه تضاد ملایمی با دیوارها داشته باشد اما به لحاظ ارزش و غلظت رنگی با آن برابر باشد. رنگ مناسب را می توانید از میان رنگ های موجود در دکوراسیون اتاق انتخاب کنید. رنگی روشن و درخشان را برای دیوارها در نظر بگیرید و سپس برای پنجره ها و قاب در رنگی تیره تر از آن را انتخاب کنید.
اگر دیوارهای اتاق با رنگ های روشن پوشانده شده اند می توانید با رنگ زدن قاب در و پنجره ها و گچبری های سقف به رنگی ملایم اما متفاوت با رنگ دیوار آنها را برجسته کنید. رنگ های ملایم روی قاب در و پنجره ها و در کنار دیوارهای سفید یا استخوانی علاوه بر اینکه خطوط و ابعاد آنها را چشمگیرتر و دیدنی تر می کند حس وسعت بیشتری را در فضا ایجاد می کنند. به ویژه اگر این رنگ ها در سایر جزئیات معماری اتاق و خطوط کنار سقف امتداد پیدا کنند با تاکید بر ابعاد اتاق و ایجاد خطوط افقی رنگی در اطراف آن موجب می شوند ابعاد اتاق بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد.
اگر دیوارهای اتاق سفید یا کرم هستند رنگ هایی از قبیل خاکستری، آبی، سبز روشن، زرد خردلی و قرمز آجری می توانند بهترین انتخاب برای قاب پنجره ها باشند. در قرن هجدهم میلادی به دلیل کمیابی و گرانقیمت بودن پیگمان های رنگی بسیاری از مردم رنگ سفید را برای دیوارهای منزلشان انتخاب می کردند سپس برای رنگ بخشیدن به فضا جزئیاتی مانند قاب در و پنجره و حاشیه دیوارها را با رنگ هایی از خانواده رنگ چوب رنگ می زدند.
? قاب در و پنجره با رنگ و بافت طبیعی چوب

زیبا سازی ساختمان با رنگ روغنی و پلاستیک قلی پور

زیبا سازی ساختمان با رنگ روغنی و پلاستیک قلی پور

قاب در و پنجره ها در خانه هایی که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم ساخته شده اند اغلب از چوب بود. در خانه های قدیمی ایرانی هنوز می توانیم در و پنجره های چوبی را مشاهده کنیم. چوب خودرنگ و لاک خورده با رنگ های گرم و طبیعی گرما را به فضای خانه می آورد. رنگ های طبیعی چوب به نوع لاک یا وارنیش آن بستگی دارد.
چوب ها را می توان با رنگ های مخصوص چوب که بافت طبیعی آن را نمی پوشانند نیز رنگ زد و بدون از دست دادن بافت و گره های زیبای آن به رنگ دلخواه درآورد. این رنگ های جوهرمانند به بافت چوب نفوذ می کنند و رنگ آن را تغییر می دهند.
به این ترتیب بافت طبیعی چوب نیز علاوه بر رنگ آن به فضای خانه زیبایی مضاعفی می بخشد. رنگ های جوهری در مجموعه متنوعی از رنگ مایه های گوناگون از زرد طلایی گرفته تا قهوه ای های مختلف و حتی متمایل به قرمز آجری موجود هستند. با انتخاب رنگ مناسب برای پنجره ها می توانید تاثیر آنها در فضای خانه را دوچندان کنید.

نقاشی ساختمانی قلی پور آماده ارائه خدمت به شرکتها و مجالسها و بیمارستانها و تمام ارگانهای دولتی -بازرگانی -تعاونی میباشد

 

 تلفن تماس برای پذیرش خدمات  

 

۰۹۱۲۷۶۸۰۳۵۴-–بابک قلی پور