نقاشی ساختمان اکرولیک

 نقاشی ساختمان اکرولیک-فن نقاشی ساختمان شهریار, کاتالوگ نقاشی ساختمان شهریار, نقاشی ساختمان شهریار درجه ۳, قرارداد نقاشی ساختمان شهریار, راهنمای نقاشی ساختمان شهریار, نقاشی ساختمان شهریار ترکیبی, نقاشی ساختمان شهریار کرج, کتاب نقاشی ساختمان شهریار, مراحل نقاشی ساختمان شهریار, خدمات نقاشی ساختمان شهریار, تجربیات نقاشی ساختمان شهریار, نرخ نقاشی ساختمان شهریار, نقاشی ساختمان شهریار قیمت, بتونه نقاشی ساختمان شهریار,

انجام کلیه خدمات بازسازی – مرمت انجام کلیه خدمات بازسازی – مرمت – نوسازی و تغییرات ساختمان و گچکاری – گچ کاری و دیگر خدمات بازسازی – نوسازی و تغییرات ساختمان و گچکاری – گچ کاری و دیگر خدمات بازسازی

رنگ ابزار و گچ بری ها به صورت پتینه

تفاوت نقاشی ساختمان با رنگ روغنی و رنگ اکریلیک

تغییرات و بازسازی ساختمان

 تفاوت نقاشی ساختمان با رنگ روغنی و رنگ اکریلیک

نقاشی ساختمان اکرولیک

مقایسه رنگ روغنی با رنگ اکریلیکانتخاب رنگ خوب برای ساختمان

رنگ روغنی یا اکرلیک؟ رنگهای روغنی که قدمت تاریخی بیشتری دارند در دید کلی قابلیت شستشوی بیشتری نسبت به رنگ اکریلیک دارند اما ایجاد سرب می کنند. سرب به مقدار کم تا مدتی می‏تواند بدون ایجاد عارضه‏ای در بدن باقی بماند ولی با بالا رفتن تدریجی غلظت آن در نسوج بدن، نشانه‏ های اولیه مسمومیت به شکل احساس ضعف و خستگی، درد شکم و اسهال، تحریک پذیری و عصبانیت، ‏اختلال در یادگیری، سردرد و اضطراب و بدخوابی و کم خونی ظاهر می‏شود. ‏هرچه رنگ دیوار قدیمی‏تر باشد، احتمال وجود سرب در رنگ آن بیشتر است. رنگهای اکریلیک که پایه آب هستند بدون بو و فاقد سرب هستندو زمان خشک شدن سریعی دارند و در هنگام خشک شدن چون حلال اب است موجب مسومیت نمی شود.

رنگهای روغنی به مرور زمان زرد می شوند و تغییر رنگ می دهند اما رنگهای اکریلیک همیشه ثابت و بدون تغییر می مانند. زمان خشک شدن رنگهای اکریلیک حدود یک ساعت می باشد اما رنگهای روغنی یک روز طول می کشند تا خشک شوند. رنگهای اکریلیک بوی مناسب تری و قابل تحملی نسبت به روغنی دارند.همچنین هزینه رنگ های روغنی بیشتر است.

رنگهای اکریلیک از لحاظ روانشناسی رنگها دارای نشاط و شادابی بیشتری نسبت به رنگهای روغنی هستند.شرکت رنگ و کاغذ دیواری نیلی با استفاده از سیستم تینت (ترکیب)رنگ کامپیوتری اجرای این رنگها را ساده تر کرده و با استفاده از ۱۶۰۰۰طیف رنگی کالیته های متفاوت دامنه رنگی را بالا برده و تنوع بیشتری را برای مشتریان فراهم می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر یا از سایت زیر استفاده کنید

۰۹۱۲۷۶۸۰۳۵۴  

نقاشی ساختمان اکرولیک

 ۰۹۱۲۷۶۸۰۳۵۴