نقاشی ساختمان۱۰

نقاشی ساختمان۱۰-نقاشی ساختمان در شهریار,بلکا در شهریار,خدمات ساختمان در شهریار,اجرای نقاشی ساختمان در شهریار,کنیتکس در شهریار,نقاشی ساختمان در استان شهریار,خدمات ساختمان در استان شهریار,نقاشی ساختمان در مرکزی شهریار,قیمت نقاشی ساختمان در شهریار,شماره تلفن نقاش ساختمان در شهریار,رنگ کاری ساختمان در شهریار,تماس با نقاش ساختمان در شهریار,خدمات بلکا در استان شهریار,نقاش خانه در شهریار,قرارداد نقاشی ساختمان در شهریار,رنگ بی بو در شهریار,کار نقاشی ساختمان در شهریار

بهترین راه برای انتخاب نقاش مناسب ، توصیه دوستان و آشنایان است که از قبل سفارشنقاشی داشته اند و رضایت کامل دارند. ولی پیدا کردن این افراد نیز چندان راحت نیست ، چون معمولا پیدا کردن افراد راضی از سرویس های نقاشان به سختی پیدا کردن نقاش می باشد.
نقاشی ساختمان قلی پور مجری انواع رنگهای بروز با همکاری نقاشان اتحادیه صنف نقاشان ومجوز رسمی از اتحادیه با ۳۷ سال سابقه آماده خدمات رسانی در خصوص تزئینات داخلی ونقاشی خانه هایتان می باشد.
—————————————- ————–

نقاشی ساختمان در مهرشهر

نقاشی ساختمان در مهرشهر

کار مناسب همسوست با هزینه مناسب. این منطق ماست .
—————————————- ————–
ما خوب میدانیم برای حفظ خانه هایتان رنگ آمیزی با رنگهای با کیفیت و نقاشان حرفه ای یک اصل مهم است. افتحار بزرگ ما کیفیت کار ماست .
ما با دریافت هزینه ی کم و بهره گیری از توانایی بالای خود در رنگ آمیزی و استفاده از رنگ های زیبا با کیفیت بالا رضایت شما را به ارمغان خواهیم آورد.


هزینه های نقاشی ساختمان

برآورد هزینه های نقاشی بستگی به نوع سفارش شما دارد ولی ما به شما آموزش می دهیم چطور هزینه نقاشی خانه خود را تخمین بزنید.

تقریبا بیشتر از ۳ برابر متراژ ساختمان شما مساوی است با متراژ دیوار ها است
تزئینات ساختمان قلی پور برای هر متر از  ۳۵۰۰الی ۴۵۰۰ تومان به همراه رنگ و لوازم براینقاشی ساختمان هزینه دریافت می کند

نقاشی ساختمان در جهانشهر

نقاشی ساختمان در جهانشهر

یعنی بصورت تقریبی اگر آپارتمان شما ۱۰۰ متر مربع باشد ، متراژ دیوار ها تقریبا کمی بیشتر از ۳۰۰ متر و هزینه نقاشی آپارتمان شما مساوی است با ۱۱۰۰۰۰۰ تومان

قیمت رنگ پلاستیک ۳۵۰۰ تومان میباشد

قیمت رنگ روغنی ۴۰۰۰الی ۴۵۰۰میباشد

تذکر قیمت بالا به صورت متغیر میباشد پس برای اطلاع از نحوه کار با ما تماس بگیرید

—————————————- ———
ولی قیمت قطعی بعد از مشاهده ملک و دریافت سفارشات شما باتخفیف وبازدید رایگان اعلام خواهد شد.

http://naghashi.org/