نقاشی خانه قلی پور

رنگ پلاستیک ساختمان,رنگ تروکالر ساختمان,بهترین رنگ ساختمان,رنگ ساختمان پرشیا,شرکتهای رنگ ساختمان,اجرای رنگ ساختمان

,کالیته رنگ ساختمان,رنگ روغن ساختمان,رنگ و نقاشی ساختمان,رنگ داخل ساختمان,عکسهای رنگ ساختمان

نقاشی خانه قلی پور

مرحله انتخاب و ساخت رنگ:

ابتدا انواع رنگهایی که مورد نظر است با توجه به دیوارها و سقف و غیره و همچنین پوشش قبلی ان انتخاب کرده و سپس به مرحله دیگر یعنی ساخت رنگ دلخواه بپردازید. به عنوان مثال برای پوشش کلیه سقفها و دیوارها نسبت ماتی و براقی رنگ که ان هم با توجه به مکان و کار کردن آن انتخاب می شود. که برای دستیابی به رنگ دلخواه می بایستی ابتدا باهم چند رنگ را مخلوط کرده، تا بتوانیم پیش از استفاده بر روی سطوح نمونه از آن را روی دیوار امتحان کنیم لازم به ذکر است که همواره رنگ خیس دو پرده روشنتر از خشک همان رنگ است. به همین منظور میتوانیم از پالت رنگ استفاده نمائیم و مقدار از رنگها را بر روی پالت درست کنیم و نمونه دلخواه را به مقدار بیشتر با درصدهای لازم با یکدیگر مخلوط کرده تا به رنگ دلخواه برسیم. هنر نقاشی را نمیتوان محدود کرد، چون با رنگ سروکار داریم. هنرمند هیچ گاه از کار خود خسته نمیشود، چون کار او تکرار ندارد. هنر نقاشی در گچبری نیز متنوع است و محدود به چند شاخه نمیشود. نقاشی رنگ کار گچبری هر روز و هر لحظه یک شیوه به کارش میدهد، بطوری که از هر رنگی میتواند هزاران رنگ متنوع که با دیگر متفاوت بوده، که پس از رنگ آمیزی جلوه دیگری از کار گچبری نمایان میشود. بطور کلی طرحهای انجام شده در گچبری را که نقاشی بر روی آن به رنگ آمیزی میپردازد میتوان به سه دسته تقسیم کرد. الف) طرحهای حاشیه، یک مسیر را بطور ممتد و یا تکه تکه بر روی نظمی خاص زیر پوششی طرحی به هم پیوسته و سیری قرار میدهند مثل: کناره ی سقف، کنارههای راه پله و راهرو و یا هر جای دیگر در گوشه و کنار ما باشد.

نقاشی ساختمان قلی پور در شهریار

نقاشی ساختمان قلی پور در شهریار

نارنجی، معمولا در چنین ترکیبهایی، یک رنگ از نظر مقداری، بر دو رنگ دیگر برتری

دارند. . چیدمان براساس رنگهای مکمل

نقاشی خانه قلی پور

رنگهای مکمل آنهایی هستند که در دایره رنگ، دقیقاً در مقابل یکدیگر قرار گرفتهاند. مانند قرمز و سبز یا قرمز – بنفش و زرد – سبز. همانطور که در جدول مشاهده می کنید. درجات مختلف زرد – سبز در برگها، هماهنگی زیبایی با رنگهای قرمز – بنفشی گلی، ایجاد کردهاند.

رنگهای مکمل بالاترین درجه تباین (کنتراست) و ثبات را بوجود میآورند.

زرد || سبز | ابی | بنفش زرد || – سبز روشن دسبز چیدمان رنگها براساس طبیعت

ملاحظه می کنید که رنگ زرد، سبز و قرمز، بنفش هماهنگی بوجود آوردهاند و این ترکیب متناسب، لزوماً در دو مورد قبل نمیگنجد، اما زیبا و قابل اجرا میباشد.

naghashi.org (3)

در رنگ آمیزی گچبری

۱- اولین مرحله تعیین رنگ و طرح آن بستگی به سلیقه افراد دارد (انواع رنگهای آبی، قرمز، استخوانی و …)

۲- در این مرحله پس از پایان اولین مرحله رنگکاری ما نیاز به لکه گیری دارد که این مرحله با بتونه مخصوصی است که دقت زیاد در این مرحله باعث زیباتر شدن هر چه بهتر کار و در مرحله پایانی شده و پس از پایان لکه گیری باید یک دست با سنباده نرم پوست زده شود. و دوباره گردوغبار دیوارها با پارچه نمدار تمیز گردد.

۳- در این مرحله دست دوم رنگ بر روی سطوح زده می شود و آرام آرام زیبایی کار نمایان میشود.

 نقاشی خانه قلی پور

رنگ کردن سقف کاذب,اجرای رنگ سقف کاذب,
نقاشی ساختمانی در کرج,پتینه کاری در نقاشی ساختمان,
طرح پشت ال سی دی,طرحهای پشت ال سی دی,
طرح های پشت ال سی دی,