نقاشی ساختمان با رنگ متنوع

 

نقاش ساختمان در استان شهریار,نقاش ساختمان در استان شهریار,رنگ کردن ساختمان در شهریار,پتینه ساخمان در استان شهریار,برای نقاش ساختمان در شهریار,دیوار رنگ کردن در استان شهریار,کنتکس در استان شهریار,نقاشی ساختمان در استان شهریار –نقاش باشی در استان شهریار,تلفن نقاش ساختمان در شهریار

زیبا سازی ساختمان با رنگ روغنی و پلاستیک قلی پور

زیبا سازی ساختمان با رنگ روغنی و پلاستیک قلی پور

نوجوان دوره ای از سردرگمی و عدم اطمینان است. این یک مرحله بعد از دوران کودکی است، اما یک قدم دور از بزرگسالی است. این زمانی است که عقاید شکل می گیرند و معتقدات و ناسازگاری های شدیدی به سرعت و آشکار به نظر می رسند. یک اتاق خواب یک فضای مهم در این دوره است. این جایی است که آنها می توانند از طریق دکور خانه داخلی بیان کنند و از گذر دوران کودکی تا بزرگسالی گذر کنند.

نقاشی ساختمان در عظیمه

نقاشی ساختمان در خیابان زنبق

اتاق خواب نوجوان می تواند مطالعه آنها، سالن، سالن و کمد لباس آنها باشد. و چرا در مورد احزاب کوچک و یا sleepovers که به صورت بی نظم برنامه ریزی شده را فراموش کرده ام. اتاق می تواند یک مشترک با یک تختخواب دو نفره باشد و یا آنها می توانند اتاق خود را با حداقل مبلمان داشته باشند. دکور اتاق یک پسر بسیار متفاوت از اتاق دختر است. فرصت های زیادی بین این دو افراط وجود دارد.

نقاشی ساختمان با رنگ متنوع

ترکیب رنگ مناسب در اتاق خواب به این ترتیب نقش مهمی در ساختن سال های نوجوانی به یاد ماندنی خواهد داشت. در اینجا چندین ترکیب رنگی وجود دارد که برای ایجاد خاطرات زیبا می آیند.

۱٫ زغالسنگ فیروزه ای (۷۴۳۸) و Sonnet (L146)

برای نوجوانانی که یک اتاق خواب کوچک و سبک با نور طبیعی فراوان دارند، این ترکیب رنگ دیوار رنگ واقعا خوب است. این اتاق لمسی از ظاهر شهری است که وقتی با مبلمان سفید و دستبندها و یا مبلمان درشت جفت می شود افزایش می یابد.

نقاش ساختمان در البرز

نقاش ساختمان در البرز

زغالسنگ فیروزه نه تنها اتاق را روشن می کند، بلکه نگاهی آرام به آن می دهد. از سوی دیگر، Sonnet، کل نگاهی که فیروزه ای روستایی به آن دارد، تکمیل می شود.

نقاشی ساختمان با رنگ متنوع

حتی کوچکترین اتاق خواب ها با استفاده مناسب از Sonnet یک نگاه بزرگتر به شما خواهد داشت. این نه تنها اتاق کافی برای نفس کشیدن دارد، بلکه نور زیادی را نیز جذب می کند که یک فضای روشن و شاد برای یک نوجوان برای زندگی و مطالعه در نور طبیعی طبیعی است.

مبلمان نور، رنگ سفید با چند قطعه از هنر معاصر بر روی دیوارها، همراهی کامل برای این ترکیب رنگی است.

رنگ های مورد استفاده: فیروزه ای روستایی (۷۴۳۸)؛ Sonnet (L146).

نقاشی ساختمان کرج _تهرانپارس_تجریش

نقاشی ساختمان کرج _تهرانپارس_تجریش

۲٫ Potpourri (7161)، Iris Impact (7109) و تروفل (۸۶۳۵)

به طور کلی، نوجوان یک نگاه معاصر به اتاق خود را ترجیح می دهد. در این مورد، معاصر به معنی چیزی است که به نظر می رسد تازه و می تواند با انرژی نوجوان نگه دارید. این ترکیبی از Potpourri، Iris Impact و Truffle فقط ترکیب مناسب رنگهایی است که نیاز به نگاه ظریف و در عین حال معاصر برای یک اتاق نوجوان پر از سرگرم کننده است.

نقاشی ساختمان با رنگ متنوع

اگر چه این ترکیب کمی در سمت زنانه است، آن را به اندازه کافی پیچیدگی به لطف هر دو، پسر و همچنین اتاق خواب دختر است. سکته مغزی پپورری، لمس پیچیدگی بسیار مورد نیاز و زمینه سازی انرژی اتاق را دارد. این دو رنگ دیگر، Iris Impact و Truffle را به خوبی می سازد و به یک بخش مهمی از سه بعدی درجه یک تبدیل می شود.

این ترکیب رنگ ها در همه نوع شرایط روشنایی خوب است. این عمدتا به دلیل استفاده از Iris Impact است. این کار به عنوان یک واسطه عمل می کند و تعادل بین دو رنگ دیگر ایجاد می کند. تروفل رنگ پرطرفدار در سه بازی است. در شرایط مختلف نور در رنگ های مختلف استفاده می شود. لهجه های رنگی و پاستل این ترکیبی را افزایش می دهد.

رنگ مورد استفاده: Potpourri (7161)؛ Iris Impact (7109)؛ تروفل (۸۶۳۵).

 نقاشی ساختمان با رنگ متنوع

۳٫ طوفان گرمسیری (۸۴۵۵) و کتان طبیعی (L132)

مهم است که انرژی اتاق را در سالهای رشد پایه گذاری کنید. این ترکیب رنگی برای خود حجم می دهد. هر دو، Tropical Tan و Natural Linen، رنگ های تسکین دهنده ای دارند و با این حال، ترکیب آنها کاملا trendsetting است.

نقاشی ساختمان با رنگ متنوع

جسورانه، ظریف و متمایز، گرمسیری طنز، به گرمی استقبال می کند. آن را زمانی که با مبلمان تاریک و مبلمان سبک متصل می سازد. حتی می توانید با رنگ های تیره تر مانند قرمز عمیق یا پرتقال زوج خودتان را قرض بدهید.

پارچه کتانی طبیعی با قهوهای مایل به زرد استوایی است که آن را متعادل می کند و سایه تیره تر را برجسته می کند. این باعث می شود که تن ماهی گرمسیری به عنوان یکی از ویژگی های مهم اتاق مطرح شود.

هنگامی که توسط نورهای فراوان پشتیبانی می شود، این ترکیب یک نگاه تازه ایجاد می کند که خلق و خوی اتاق را تنظیم می کند. گیاهان داخل سالن، حرارت زندگی خود را به فضا تحویل می دهند و پرده های سبز به یک اتاق پیچیده نگاه می کنند.

رنگ مورد استفاده: گرمسیری قهوهای مایل به زرد (۸۴۵۵)؛ کتانی طبیعی (L132).

نقاشی ساختمان با رنگ متنوع

۴٫ عاج خالص (L124)، Buttercup-N (0336) و Jungle Trail (7565)

این ترکیبی مناسب برای نوجوانانی است که فضاهای باز، فضاهای باز یا بالکن را ترجیح می دهند، زیرا احساس نور و هوشیاری را ایجاد می کند. ترکیبی از Ivory، Buttercup و Jungle Trail می آید به طور کامل برای حفظ ساکنان نوجوان خود احساس تازه در طول روز.

Ivory خالص در این ترکیب رنگ تازه به عنوان میکسر عمل می کند که دو رنگ دیگر را با هم ترکیب می کند تا زیبایی را ادغام کرده و یک ترکیب غنی با کنتراست عالی ایجاد کند.

Buttercup-N یک نگاه آرامش بخش و بهار تازه ای به اتاق می دهد که محیطی شاد برای نوجوانان را ایجاد می کند و آن را در گرمای تسکین دهنده قرار می دهد.

درخشش Jungle Trail محدوده اتاق خواب را با شفاف تعادل می دهد

در محیط سبز بیرون در اتاق قرار دارد. این عنصر از هماهنگی طبیعت به ارمغان می آورد و عنصر آرام بخش را برای تمام انرژی خالص نوجوان به ارمغان می آورد. رنگ های مورد استفاده: Ivory Pure (L124)؛ Buttercup-N (0336)؛ پیاده روی جنگل (۷۵۶۵). ۵٫ تابستان زرد (۷۸۶۳)، لاجوردی آسمان (۷۴۰۷) و Sonnet (L146) نوجوانان برای تغییر خواسته های خود و نادیده گرفتن آنها در قطره یک کلاه بدبین هستند. آنها همیشه علاقمند به دنبال کردن گرایش های جاری هستند که در آن زمان می گذرد، یعنی کمد لباس آنها یا دکور اتاقشان. این ترکیب رنگی از تابستان زرد، لاجوردی و سونت فقط مقدار مناسب پیتزاز برای نگه داشتن چیزهای تازه و درون برای مدت زمان بسیار طولانی این ترکیبی خوشایند از رنگ های گرم و سرد است که به راحتی می آیند برای ایجاد یک فضای زندگی شاد. دیوار لهجه انجام شده در تابستان روشن تابستان هرگز جذابیت خود را از دست نمی دهد. این یک رنگ فوق العاده جسورانه است که باعث می شود یک فضای خالی به تمام اتاق خواب داده شود. Azure Sky همه چیز را در تمام طول روز نگه می دارد. آن را خیلی خوب با نور تابستان زرد به آن را به عمق و تعادل بسیار مورد نیاز است. Sonnet رنگ بالغ است که انرژی را بدون از دست دادن جذابیت خود را آرام است. مبلمان رنگ تیره و بافت های دیوار، علاوه بر کامل به این سه رنگ از سرگرم کننده پر است. رنگ مورد استفاده: تابستان زرد (۷۸۶۳)؛ لاجوردی آسمان (۷۴۰۷)؛ Sonnet (L146). هنگامی که به دکوراسیون یک اتاق خواب نوجوان کمک می کند، همیشه سرگرم کننده است برای آزمایش انواع رنگ ها. مثل همه رنگ های مختلف، تمام نوجوانان به شیوه ای متفاوت و متفاوت هستند. آنها می توانند تحصیلکرده، ژاک، موسیقی دوست داشتنی، طبیعت دوست داشتنی یا فقط یک نوجوان معمولی باشند. در حالی که هیچ فرمولی برای تزئین اتاق خواب نوجوان وجود ندارد، بسیار مهم است که ترکیب رنگی مناسب را با توجه به خلق و خوی خود داشته باشیم و همچنین خاطرات سالم خود را به یاد بیاوریم.