نقاشی ساختمان در بنفشه کرج

چند توصیه برای دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب جایی است برای آسودن و کسب آرامش و انرژی مجدد برای یک روز کاری دیگر. انتخاب لوازم اتاق خواب و همچنین نوع چیدمان آن کمک زیادی به کسب این آرامش و استراحت واقعی می*کند.

یکی از اصول اولیه چیدمان در اتاق* خواب می*گوید محل تخت باید به گونه*ای انتخاب شود که پنجره نورگیر حتما در سمت راست آن قرار گیرد.

استفاده از کوسن*های فراوان بر روی تخت*هایی که لبه بالایی بلندی دارند، بر زیبایی تخت می افزاید

نقاشی ساختمان در اقاقیا

نقاشی ساختمان در بنفشه کرج

در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسن*ها از همان جنس و بافت روتختی باشند.

نقاشی ساختمان در بنفشه کرج در کرج و شهریار

نقاشی ساختمان در بنفشه کرج با نقاشی ساختمان بابک قلی پور

به هماهنگی موجود در بین اشیا و مبلمان بیشتردقت کنید. بافت*های روتختی و والان*های پرده بهتراست از یک نوع، از یک طرح و از یک طیف رنگی انتخاب شودو حتی رول*بوردهای (نوارهای تزیینی دیواری) در قسمت بالایی دیوارها نیز از همان طیف رنگی باشد.

هماهنگی میان بافت*ها یک سبک کلاسیک به محیط اتاق می*دهد. البته اگر در میان این هماهنگی، گاهی یکی از بافت*ها و رنگ*ها، کاملا متضاد و مکمل دیگر بافت*ها *باشد، بر تنوع دکور اتاق افزوده شده و آن را از یکنواختی در* می*آورد.

توجه داشته *باشید استفاده از روتختی*های زیبا تنها ملاک زیبایی و راحتی اتاق نیست بلکه باید به نرمی و لطافت آن هم توجه کنید. همه این موارد منجر به افزایش حس آسایش و راحتی در اتاق خواب می*شود.

فرض کنید:رنگ زمینه اتاق، کرم شکلاتی و گلبهی است. استفاده از دکورهای چوبی تیره و متمایل به زرشکی، مکمل رنگ فضای زمینه است. استفاده از روتختی براق، مانند هر بافت براق دیگر، علاوه بر اینکه نوعی حس تجمل*گرایی را به ببیننده القا می*کند، با قرار گرفتن در کنار دکور چوبی تیره باعث می*شود زیبایی این نوع چیدمان جلوه*ای چند برابر بیابد. رنگ و طرح بافت*های پارچه*ای نیز مابین رنگ زمینه اتاق و دکور چوبی آن است.

همین امر سبب شده است تا در محیط، تعادل برقرار شود. یادتان باشد که یکی از ویژگی*های سبک کلاسیک، استفاده از بافت*های براق در کنار دکور چوبی تیره است.

هر چه پهنای قاب تابلوها بیشتر باشد آن تابلو با دکور اتاق، هماهنگ*تر شده* و هر چه پهنای قاب کمتر باشد، تنها نقاشی یا سایر آثار داخل قاب جلوه بیشتری خواهد داشت.

همچنین، استفاده از تک*مبل کمک می کندتا فضایی صمیمی و دلنشین در قسمتی از اتاق فراهم آید. برای تفکیک این فضا در کنار تک*مبل می توان از نور موضعی (آباژور) استفاده کرد. بهترین آباژورها درکنار تک مبل*ها، آباژورهایی هستند که نورشان به سمت پایین باشد.

به این ترتیب فضایی مناسب برای مطالعه واستراحت در شب پدید می*آید. هر چه تعداد نورهای موضعی در داخل اتاق بیشتر باشد، تفکیک فضاهای داخلی بیشتر شده و به نظر می*رسد که رعایت این نکته برای اتاق خواب، مناسب است.

استفاده از چراغ*های آباژور کوتاه بر روی پاتختی*ها، میتواندفضایی رومانتیک* به وجود آورد و ضمنا این امکان را به وجود می*آورد تا بتوانید قبل از خواب به مطالعه بپردازید.

استفاده از فضای سبز (گلدان، فلاور باکس و . . .)، قاب*عکس*های شخصی و تابلوهای خط یا نقاشی مورد علاقه*تان در اتاق خواب باعث افزایش نشاط و روحیه*تان شده و روبه*رو شدن با این عناصر به ویژه در آغاز هر روز می*تواند انگیزه* شروع یک روز کاری را دو چندان کند.

بلکا

بلکا

بهتراست قاب عکس و تابلو نیز مطابق با دکورچوبی اتاق،چوبی انتخاب شود و همین امر باعث ایجاد هماهنگی بیشتر بین اجزای داخلی اتاق می شود. استفاده از قاب*های فلزی متعدد در اتاق*هایی که دکور فلزی و فرفورژه دارند کاملا مناسب است و توصیه می*شود. معمولا برای زیباتر شدن جایگاه تخت*های دو نفره در اتاق خواب بهتر است از تابلوهای نقاشی بر روی دیوار بالایی تخت استفاده کنید.

اگر دوست دارید که با یک تابلو و یا تنها یک قاب عکس، دیوار بالایی تخت را تزیین کنید ترجیحا آن تابلو را پهن و به اندازه عرض بالای تخت انتخاب کنید. ولی اگر می*خواهید از تعداد تابلوهای بیشتری برای تزیین دیوار استفاده کنید، مناسب*تر این است که از تابلوهای طولی یعنی تابلوهایی با عرض کم و طول زیاد استفاده کنید.

* آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : ۷۶۸۰۳۵۴ – ۰۹۱۲ * بابک قلی پور

هوشمند ساختمان در کرج,صنعت ساختمان در کرج,پیمانکار برق ساختمان در کرج,عکس نمای ساختمان در کرج,شستشوی نمای ساختمان در کرج,نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختمان,آموزشگاه نقشه کشی ساختمان در کرج,سیستم الکترونیکی هوشمند ساختمان در کرج,آموزشگاه لوله کشی ساختمان در کرج,نقاشی ساختمان نقاش ساختمان,اموزش نقاشی کرج,نقاشی ساختمان.,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان در بنفشه کرج- ساختمان در کرج,نقاشی ساختمان نقاش ساختمان,اموزش نقاشی کرج,نقاشی ساختمان.,نقاشی ساختمان,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی