نقاشی ساختمان در تهرانسر

 

رنگ آمیزی ساختمان تجاری شما سرمایه گذاری است که باید به آن استراتژیک بپردازید تا در هنگام انجام کار و ظاهر مورد نظر خود ، از عوارض مردم جلوگیری کنید. یک کار خوب رنگ آمیزی می تواند اولین برداشت مثبت را ایجاد کند که مشتریان را ترغیب می کند بارها و بارها به محل کار شما برگردند. بنابراین ، به روزرسانی ظاهر ملک خود با یک کار رنگ آمیزی تازه برای تجارت شما مهم است.

 

علاوه بر یک پروژه نقاشی خوب ، خدمات اضافی مناسب (مانند شستشوی تحت فشار ، درزگیری و آماده سازی کار) می تواند به ملک شما تغییر شکل دهد تا مشتریان خود را درگیر خود کند.

 

نقاشی ساختمان در اقاقیا

نقاشی ساختمان در اقاقیا

همانطور که پروژه نقاشی نمای بیرونی خود را در نظر می گیرید ، برای اطمینان از بازگشت بالای سرمایه ، این پنج نکته را دنبال کنید.

 

  1. دامنه پروژه را در نظر بگیرید

وقت بگذارید و دامنه و میزان پروژه نقاشی خود را در نظر بگیرید. چند ساختمان نیاز به رنگ آمیزی دارند؟ چه مدت زمان برای تکمیل پروژه دارید؟ همچنین باید در نظر بگیرید که انجام نقاشی برای چه زمانی از سال مناسب تر است.

 

برخی از شرکت ها تخفیف های ویژه ای را برای نقاشی در زمان کمبود هوا ارائه می دهند. نقاشی در زمستان همچنین ممکن است حداقل اختلال در فعالیت های تجاری شما را ایجاد کند. برای نگه داشتن بیشتر رنگها و سطوح در بیش از ۵۰ درجه فارنهایت باید مراقبت ویژه ای انجام شود تا نتیجه بهتری حاصل شود. چرخه کسب و کار خود را در نظر بگیرید و دوره هایی را انتخاب کنید که نقاشی باعث حداقل مزاحمت برای فعالیت های تجاری شما شود.

 

  1. رنگ مناسب را انتخاب کنید

انتخاب رنگ مناسب برای املاک و مستغلات تجاری خارجی شما اغلب جنبه ای نادیده گرفته می شود. رنگ های مناسب باعث جذابیت و جذابیت بیشتر ساختمان های شما برای مشتریان می شود. در واقع ، انتخاب رنگ می تواند تفاوت بین یک ویژگی کسل کننده و یک شاهکار خیره کننده باشد.

 

یک مشاور رنگ می تواند به شما کمک کند سایه های مناسب را مطابق با روند املاک و مستغلات ، روانشناسی رنگ و توسعه رنگ انتخاب کنید.

 

  1. رعایت استانداردهای بالای ایمنی

نگرانی های ایمنی و بهداشتی مشتریان و مستاجران شما باید در اولویت اصلی قرار گیرند. مطمئن شوید که رنگ مناسبی را انتخاب کرده اید که حداقل خطراتی را برای سلامتی افراد حاضر در فضا ایجاد می کند. رنگهای بدون بو را ترجیح دهید تا در هنگام باز بودن ، حین و یا بلافاصله پس از انجام پروژه مشکلی برای مشتریان ایجاد نشود.

 

۴- خدمات اضافی را در نظر بگیرید

پروژه نقاشی نمای بیرونی شما نباید بیش از نقاشی خارج از دیوار باشد. موفقیت پروژه شما همچنین به خدمات اضافی مانند شستشوی تحت فشار ، درزگیری ، سلب کردن و سنباده زدن مناسب و کارهای مرمت بستگی خواهد داشت تا مطمئن شوید ساختمان به بهترین شکل ممکن به نظر می رسد.

 

شستشوی منظم تحت فشار با از بین بردن آلودگی ها و کپک هایی که باعث لکه دار شدن می شود ، عمر رنگ شما را افزایش می دهد. کارهای پیش ساخته ، تعویض های چوب و سایدینگ و تعمیرات بتن نیز به ظاهر جذاب ساختمان تجاری شما کمک می کند.

 

۵- پیمانکار مناسب را انتخاب کنید

با توجه به چالش های منحصر به فردی که با نقاشی یک ساختمان تجاری درگیر است ، برای انتخاب پیمانکار مناسب برای کار خود وقت بگذارید. یک پیمانکار باتجربه می تواند پیشنهاداتی را برای اجرای صحیح پروژه به گونه ای ارائه دهد که بازده سرمایه گذاری را به حداکثر برساند.

 

اطمینان حاصل کنید که پیمانکاران دارای مجوز و اوراق قرضه هستند تا بتوانید از کیفیت و ایمنی خدمات آنها اطمینان داشته باشید. یک پیمانکار خوب همچنین قادر به درک پیچیدگی های پروژه شما و همچنین خدمات اضافی دیگری خواهد بود که ممکن است لازم باشد.

 

 

 

راهنمای ما ، ملاحظات محصول فراتر از رنگ برای خصوصیات تجاری را بارگیری کنید.