اتحادیه نقاشان ساختمانی

,بلکا در شهریار,کار مولتی کالر در شهریار,مدارک نقاشی ساختمان در شهریار,پتینه کار ی در شهریار,قیمت هر متر کار در شهریار,بی بو در شهریار, رنگ بی بو در شهریار,تراکت نقاشی ساختمان در شهریار,ارسال اس ام اس نقاشی ساختما ن در شهریار,نقاش منزل در شهریار,رنگ براق در شهریار,رنگ کاری روی چوب

 logo.gif (431×117)

شما توسط نماینده مجاز ما بازدید می کنید که شما را در انتخاب محصول و سایه هدایت می کند. او محصولاتی را پیشنهاد می کند که با پایان کار شما و همچنین سایر شرایط مطابقت دارد. ارائه دهنده خدمات مجاز ما، خانه ارائه مواد. سیستم نقاشی کامل، از جمله دیوار بتونه، پرایمر و رنگ، توسط ما ارائه خواهد شد.

اتحادیه نقاشان ساختمانی

نقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

در کل این یک راه حل نقاشی آسان و بدون دردسر است که توسط شرکت بزرگ رنگ هند ارائه شده است. ما اطمینان می دهیم اجرای پروژه در زمان انجام می شود. همچنین ضمانت ۳ ساله برای نقاشی و روند درخواست اعمال می شود. علاوه بر نقاشی بعد از نقاشی، هر گونه نارضایتی نیز از طریق شماره Helpline ما ۱۸۰۰-۲۰۹-۵۶۷۸ مراقبت می شود. راه حل های خانه نیز به شما کمک می کند که به یک همکار وابسته اختصاص داده شود که به طور منظم از محل خود دیدن می کند تا اطمینان حاصل شود که شغل در زمان داده یا قبل از آن تکمیل شده است.

در طی بازدید، نماینده فروش باید سایت را نقاشی کرده و به شما در انتخاب محصول مناسب سایت بپردازد. پس از آن، یک اندازه گیری دقیق از سایت برای منطقه قابل پوشیدن باید انجام شود. شما در سیستم نقاشی مطلع خواهید شد که مناسب ترین شرایط در سطح است. با موافقت با شرایط و ضوابط ما، شما باید سفارش خود را برای یک قرارداد نقاشی با راه حل های Home ما قرار دهید.

logo.gif (431×117)

پیش پرداخت ۵۰٪ جمع آوری خواهد شد و بررسی روز بعد برای مبلغ باقی مانده از شما جمع آوری خواهد شد. همکاران فروش پس از آن سایت را به Associate Relations که کل مسئول سایت خود است، انتقال می دهد. سپس نقاشی از خانه / دفتر شما شروع خواهد شد. راه حل های خانه به شما اطمینان می دهد که کار نقاشی توسط تاریخ مورد توافق کامل می شود.

اتحادیه نقاشان ساختمانی

بخش فنی ما همکاران ارتباطات را از طریق سلول خانگی راه اندازی می کند. آنها با ارائه تخمین ها و نظارت بر کارهای نقاشی به خوبی آشنا هستند. کل کار نقاشی تحت نظارت یک پیمانکار توصیه شده توسط ما است و همچنین نظارت همکار ارتباطی. اگر میخواهید در طول نقاشی هر گونه توضیحی بخواهید، RA مسئول پاسخگویی به پرسشهای شما خواهد بود.kkkkkk.gif (400×150)

اتحادیه نقاشان ساختمانی

راه حل های خانگی با محدودیت های بودجه خانواده تطبیق شده است و نرخ ها در تمام طیف رنگ ما بر این اساس قیمت دارند. مشتریان ما ارزش را در کیفیت کار و دیوارهای نوآورانه مضمون آن ارائه می دهند.

اتحادیه نقاشان ساختمانی

naghashi.org-7.gif (200×150)

بر خلاف پیمانکار محلی، شما می توانید انتخاب بهتر طرح ها و خدمات رایگان بدون دردسر را دریافت کنید. ما شفافیت کامل از نظر سیستم نقاشی و قیمت گذاری ارائه می دهیم. شما می توانید اطمینان حاصل کنید که یک بار نقاشی برآورده شده یخ زده است، کار برای کل سایت انجام خواهد شد همانطور که در برآورد شده است. اگر هنوز احساس می کنید که ما به عنوان انتظارات نتوانستیم ارائه دهیم، یک سلول بازخورد وجود دارد که می توانید بازخورد خود را ارائه دهید.