انواع رنگهای ساختمانی و نقاشی ساختمان

 انواع رنگهای ساختمانی و نقاشی ساختمان-,پتینه ساخمان در استان شهریار,برای نقاش ساختمان در شهریار,دیوار رنگ کردن در استان شهریار,کنتکس در استان شهریار,نقاشی ساختمان در استان شهریار –نقاش باشی در استان شهریار,تلفن نقاش ساختمان در شهریار,تماس با نقاش در شهریار,رنگ کردن ساختمان در شهریار,نقاش ساختمان در شهریار-بلکا در شهر

رنگ ها دو نوع هستند. روغنی و پلاستیک.

 رنگ روغنی در مواردی استفاده می شود که تابش آفتاب یا بارش مستقیم برف و باران وجود داشته باشد. ولی رنگ پلاستیک به خاطر مخلوط شدن سریع آن با آب و استقامت کم آن ، فقط در سقف اتاقها استفاده می شود چون به هیچ عنوان آب و نور خورشید مستقیما به آن نمی تابد.

 

رنگ روغنی:

مات ( سفید ۱۰۱)

 انواع رنگهای ساختمانی و نقاشی ساختمان

روشن ( ۲۰۴ زرد)

براق (۱۰۲ سفید – روناس)

کدر ( مشکی )

مات: به رنگهایی گفته می شود که درخشش خیلی پایینی دارند و غلظت روغن در آنها کم است و بیشتر برای آستر کارها استفاده می شود.

روشن: بیشتر به رنگهایی گفته می شود که به عنوان ماده رنگ ، با رنگ سفید آمیخته می شود.

براق: به رنگهایی گفته می شود که درخشش آنها در مقابل نور بیشتر و حرکت آن روانتر است. و لیزی آن بیشتراست. و غلظت روغن در این نوع رنگ ،بیشتر از بقیه رنگها است.

کدر : به رنگ سیاهی که به عنوان ماده رنگ با رنگهای دیگر آمیخته می شود، و برای پوشش بیشتر کار و نبودن براقی زیادی استفاده می شود.

 انواع رنگهای ساختمانی و نقاشی ساختمان

رنگ پلاستیک در بازار به ۲ صورت در بازار یافت می شود:

پلاستیک و نیمه پلاستیک .

 

نیمه پلاستیک به خاطر اینکه در آن غلظت چسب چوب کمتر است، چسبندگی آن نیز کمتر و استقامت آن بسیار کم است ولی رنگ تمام پلاستیک که در آن از چسب چوب بالایی استفاده شده و چسبندگی آن و زیبایی آن بسیار بیشتر از نمیه پلاستیک است.

 انواع رنگهای ساختمانی و نقاشی ساختمان

توصیه: همیشه از رنگ تمام پلاستیک برای سقف ساختمان در نقاشی ساختمان استفاده شود.

 توصیه: همیشه برای دیوار های ساختمان در منزل و خانه خود از رنگ روغنی که قابل شستشو هستند استفاده کنید برای اینکه رنگهای روغنی قابلیت دستمال کشیدن را دارند و تنها معایب رنگ روغنی این هست که با تینر حلال هستند و دارای بوی تینر هستند و اکثر افراد رنگ روغنی را مورد علاقه خود نمیدانند این یک تفکر غلط میباشد برای اینکه با کمی حوصله میتوان رنگی برای ساختمان استفاده کرد که قابل شستشو باشد

 

جرای و رنگ آمیزی انواع رنگ های پلاستیک ، روغنی و آکرولیک رنگ بدون بو * بلکا – کاغذ دیواری – پتینه کاری – رنگ آمــــیزی انواع درب های چوبــــی و فلزی – اجـــــرای پوشش صنعتی اپوکسی – اجــــرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی اســتر – اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس – اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر – رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه – اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها و غـــــیره * آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره

آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : ۷۶۸۰۳۵۴ – ۰۹۱۲ *بابک قلی پور