خصوصیات یک نقاش ساختمان

خصوصیات یک نقاش ساختمان-نقاشی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,رنگ کاری ساختمان,رنگ روغنی ساختمان,رنگ روغن ساختمان,انواع رنگ آمیزی ساختمان,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان,انواع رنگ ساختمان,نقاشی رنگ روغن ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب نقاشی قلی پور-رنگ ساختمان قلی پور -بلکا قلی پور شهریار-نقاش رسول

یک نقاش ساختمان برای افزایش اعتبار خود باید با دقت بیشتری عمل کند.  رعایت اصول نقاشی  میتواند به شهرت نقاش بیافزاید. بهترین و آسان ترین راه تبلیغات در حرفه ی نقاشی کسب رضایت مشتریست.

برا ی وارد شدن و دیدن کاتالوگ بلکا لطفا اینجا را کلیک کنید  


نقاشی ساختمان در شهریار,نقاشی در شهریار,نقاشی در ساختمان,نقاشی ساختمان در مشهد,نقاشی ساختمان در کرج,نقاشی ساختمان در پرند,نقاشی ساختمان در تهران,نقاشی مولتی کالر نقاشی پلاستیک ساختمان,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان

خصوصیات یک نقاش ساختمان :

تمیزکاری

خصوصیات یک نقاش ساختمان

یکی از خصوصیات یک نقاش خوب تمیزکاریست. تمیزکاری نشان می دهد نقاش تا چه اندازه نسبت به کار احساس مسئولیت میکند. یک نقاش ساختمان باید به اصل تمیزکاری توجه کند.

با استفاده از یک پارچه مرطوب کف اتاق و سایر نقاط  را در صورت رنگی شدن تمییز کنید.

قبل از شروع نقاشی جارو کنید تا گرد و خاک کارتان را خراب نکند.

میتوانید با قرار دادن موکت و یا پارچه  مخصوص بر روی زمین از رنگی  شدن کف اتاق ها جلوگیری کنید.

انتخاب و نحوه استفاده از نردبان

نردبان باید سبک و در عین حال محکم باشد. نردبان فلزی انتخاب درستی نیست. یک نقاش خوب همیشه از نردبان چوبی استفاده میکند. نردبان چوبی دو طرفه از استحکام و استواری بیشتری برخوردار است و و طبیعتا وزن کمتری نسبت به مشابه فلزی خود دارد.میتوانید به یک نجار سفارش دهید تا یک نردبان خوب برایتان بسازد. در ضمن یادتان باشد نردبان فلزی پر سر و صداست و استفاده از این نوع نردبان ها در ساختمان های مسکونی برای سایرین ایجاد مزاحمت می کند.

برای جا به جا کردن باید حواستان باشد در درجه اول به اطراف خود آسیب نرسانید. شروع کار نقاشی همیشه از گوشه ی اتاق است. اگر برای  سقف از نردبان استفاده می کنید باید ابتدا اتاق را به چند قسمت مساوی (با توجه به اندازه نردبان) تقسیم کنید و  با کمترین جا به جایی کار خود را انجام دهید. یک نقاش خوب برای نقاشی سقف اتاق خواب ده بار نردبان را حرکت نمی دهد.نقاشی سقف اتاق خواب  کوچک با دو نردبان ، متوسط با ۴ نردبان و اتاق خواب بزرگ را می شود با ۶ نردبان انجام داد.

ابزار کار

خصوصیات یک نقاش ساختمان

استفاده از ابزار کار خوب  نتیجه بهتری خواهد داشت. با این حال معمولا برای کاهش هزینه ها از ابزار کار قدیمی و ارزان قیمت استفاده می شود.

سطل ، شوت و غلطک را بعد از هر بار استفاده کاملا بشویید.

بعد از هر چند بارآغشته  کردن شوت به رنگ باید رنگ موجود در آن را با فشردن به لبه ی سطل تخلیه کنید.

در صورت استفاده از رنگ روغنی  به هیچ وجه برای شستشوی ابزار کار از آب استفاده نکنید. غلطک روغنی را در باقیمانده رنگ قرار دهید. شوت  ها را میتوانید در یک قوطی حاوی تینر نگه داری کنید.

کاردک و لیسه پس از هر بار استفاده باید کاملا به وسیله سمباده و پارچه تمیز شود.

یک نقاش خوب همیشه ابزار مورد نیاز خود را به همراه دارد مثلا انبردست برای درآوردن میخ از دیوار یا چسب کاغذی برای پوشش کلید ها قبل از نقاشی با رنگ روغن

لباس کار

از لباسی استفاده کنید که  دست و پا گیر نباشد. سالم و اندازه بودن لباس به شما در کار نقاشی کمک میکند. برعکس لباس پاره یا گشاد ممکن است مزاحم کارتان شود. جیب از ملزومات لباس کار نقاشیست.قرار دادن حداقل یک پارچه ، سمباد و کاردک کوچک در جیب لباس کارتان نشان از حرفه ای بودن شماست.

شاگرد

خصوصیات یک نقاش ساختمان

استفاده از  نیروی انسانی سرعت کارتان را افزایش می دهد و البته با تقسیم شدن کار ها میزان دشواری  کار کاهش میابد.

توجه کنید اگر استاد کار هستید  باید به شاگرد و وضعیت زندگی او توجه کنید. مهربانی شما میتواند انرژی او را برای کار بیشتر کند. دستمزد مناسب شاگرد را برای ادامه کار در کنار شما ترغیب می کند.

کارمزد

یک نقاش خوب کارمزد مشخصی دارد. کارمزد نقاشی با توجه به متراژ کار و نوع رنگ  توسط اتحادیه نقاشان تایین می شود اما نقاشان معمولا کارمزد پایین تری میگیرند. کارمزد پایین تر و منصفانه در شهرستان ها برای تبلیغ و کسب مشتری بیشتر رواج دارد.

اضافه کاری

خصوصیات یک نقاش ساختمان

بعضی از نقاشان برای رضایت صاحب کار اضافه کاری میکنند. مثلا نقاشی  شومینه یا فرض مثال پنکه سقفی را به صورت رایگان انجام می دهند.

نویسنده : نقاشی ساختمان باشگاه نقاشان

نقاشی خانه  

سایت نقاشی ساختمان,نقاشی مدرن ساختمان,بتونه نقاشی ساختمان,هزینه نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان تهران,دستمزد نقاشی ساختمان,اصول نقاشی ساختمان,قرارداد نقاشی ساختمان,عکسهای نقاشی ساختمان,نقاشی درب ساختمان,نقاشی رومالی ساختمان,طراحی نقاشی ساختمان,کادر نقاشی ساختمان,سوال نقاشی ساختمان,کتاب نقاشی ساختمان,نقاشی داخل ساختمان,نقاشی ساختمان قم,تزییناتی و نقاشی ساختمان,نقاشی آسان ساختمان,نمای ساختمان نقاشی,نقاشی ساختمان کاتالوگ,”کتاب نقاشی ساختمان”,نقاشی ساختمان گلستان,دکوراسیون نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان وسائل,فن نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان اصفهان,پمپ نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان الیکا-خصوصیات یک نقاش ساختمان