نقاشی خانه در کرج

نقاشی خانه در کرج-کار مولتی کالر در شهریار,مدارک نقاشی ساختمان در شهریار,پتینه کار ی در شهریار,قیمت هر متر کار در شهریار,بی بو در شهریار, رنگ بی بو در شهریار,تراکت نقاشی ساختمان در شهریار,ارسال اس ام اس نقاشی ساختما ن در شهریار,نقاش منزل در شهریار,رنگ براق در شهریار,رنگ کاری روی چوب,رنگ کردن روی در,رنگ کردن دیوار

رنگ نو، خانه نو


تغییر چیدمان و رنگ‌آمیزی دیوارهای خانه موجب زیبایی و تنوع در خانه می‌شود. خیلی‌ها روزهای گرم تابستان را برای رنگ کردن خانه انتخاب می‌کنند چون گرما و خشکی هوای تابستان موجب زودتر خشک شدن رنگ می‌شود و به دلیل تعطیلات تابستانی مدارس امکان دوربودن بچه‌ها از خانه وجود دارد. اگر شما هم قصد دارید رنگی به در و دیوار خانه‌تان بزنید، بهتر است این کار را با دقت و توجه بیشتری انجام دهید و مراقب سلامت خود، افراد خانواده و همسایه‌هایتان باشید.

 

بیشتر رنگ‌ها حاوی حلال‌هایی هستند که موجب نرمی ‌و روانی رنگ شده و هنگام خشک شدن رنگ تبخیر می‌شود. این مواد می‌تواند به سلامت آسیب برساند. تماس کوتاه‌مدت با این مواد می‌تواند علایمی‌ مانند تحریک و قرمزی پوست، خستگی و تهوع، سردرد و سرگیجه ایجاد کند. تماس طولانی‌مدت می‌تواند مشکلات بهداشتی بیشتری مانند آسیب سیستم اعصاب مرکزی، کبد و کلیه ایجاد کند. کودکان، زنان باردار، افرادی با مشکلات تنفسی و ریوی و افرادی که به دلیل نوع شغل‌شان بیشتر با این مواد تماس دارند، بیش از دیگران در معرض خطر هستند.

نقاشی خانه در کرج

 

۳ نکته درباره انتخاب رنگ


هنگام انتخاب و خرید رنگ، بهتر است رنگ‌هایی را که در آب حل می‌شوند، انتخاب کنید. این رنگ‏ها برای پاک کردن به حلال‌های شیمیایی که به پوست و سیستم تنفسی آسیب می‌رسانند، نیاز ندارند.

 

هنگام خرید رنگ با پرسش از فروشنده و مطالعه اطلاعات روی برچسب محصول، رنگ سالم‌تری را انتخاب کنید. برخی رنگ‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد شیمیایی خطرناک هستند.

 

 نگهداری از باقی‌مانده رنگ کار آسانی نیست. از همان ابتدا به اندازه لازم خرید کنید و در صورت لزوم قوطی‌های کوچک رنگ را انتخاب کنید.

 نقاشی خانه در کرج

 

۲ نکته پیش از رنگ کردن

 

 اطلاعات و راهنمای برچسب را به دقت بخوانید.

 

  اگر در خانه‏های آپارتمانی زندگی می‌کنید، همسایه‌ها را از این کار مطلع کنید و به مدیر ساختمان اطلاع دهید. ممکن است دیگران هم تصمیم بگیرند هم‌زمان با شما این کار را انجام دهند.

 نقاشی خانه در کرج

 

۱۰ نکته هنگام رنگ کردن

  

از اسپری کردن رنگ پرهیز کنید. هنگام اسپری کردن رنگ، ذرات رنگ به اطراف پخش می‌شود.

 


 در و پنجره‌ها را باز بگذارید و از تهویه مناسب استفاده کنید. سیستم‌های خنک‌کننده برای این کار کافی نیستند و هوای آلوده داخل خانه را خارج نمی‌کنند. همیشه هنگام رنگ و نقاشی تهویه مناسب داشته باشید. اگر نمی‌توانید تهویه مناسب ایجاد کنید از ماسک استفاده کنید.

 

 برای پیشگیری از آسیب‌های پوستی مراقب باشید رنگ و حلال‌ها به طور مستقیم با پوست دست‌تان تماس نداشته باشند.

 نقاشی خانه در کرج

 از وسایل حفاظت فردی مانند دستکش و عینک و ماسک استفاده کنید. ماسک مناسب تهیه کنید و توجه داشته باشید که ماسک‌های گرد و غبار، حلال‌ها را عبور می‌دهند.

 

 در فواصل مشخصی به خودتان استراحت کوتاهی بدهید و چند دقیقه در هوای آزاد تنفس کنید.

 

 کودکان و خانم‌های باردار را از محل دور نگه دارید.

  

برای پیشگیری از اینکه بخارات و آلودگی‌ها وارد خانه همسایه‌ها شود، مدیر ساختمان را مطلع کنید و از تهویه بیشتر و بهتری استفاده کنید.

 

 اگر از رنگ‌های روغنی استفاده می‌کنید، بیشتر دقت کنید. این رنگ‌ها مخاطرات بهداشتی بیشتری دارند و خطر حریق و آتش‌سوزی‌شان هم بیشتر است. مراقب منابع آتش و شعله باشید و کهنه‌ها و پارچه‌های آغشته به رنگ و حلال را در ظروف فلزی دربسته بگذارید.

 

 هنگام رنگ زدن خانه سیگار نکشید. سیگار علاوه بر بیشتر کردن خطر حریق موجب تشدید علایم مسمومیت با مواد شیمیایی و حلال‌های رنگ هم می‌شود.

 

 در قوطی‌های رنگی را که از آنها استفاده نمی‌کنید، بسته نگه دارید و آنها را از دسترس کودکان دور نگه دارید.

 

  

۵ نکته پس از رنگ‌کردن

 

 پس از اتمام کار، مواد باقی مانده را بردارید و لکه‌های رنگ را پاک کنید.

 

 رنگ را از دیواره قوطی پاک کنید. در قوطی را بگذارید و با ضربه چکش آن را محکم ببندید و جایی دور از گرما و سرما ذخیره کنید.

 

 برخی رنگ‌ها حاوی حلال‌ها و مواد قابل اشتعال و انفجار هستند که می‌توانند سمی‌هم باشد. برای ذخیره کردن و نگهداری طولانی مدت رنگ طبق دستورالعمل روی بسته‌بندی عمل کنید. بهتر است در صورت امکان اضافه رنگ را برای استفاده به فرد دیگری بدهید.

 

 دو تا سه روز پس از تمام شدن رنگ خانه، در و پنجره‌ها را باز بگذارید و تهویه مناسب داشته باشید تا رنگ زودتر خشک شود.

 

 بهتر است پنج تا شش روز پس از رنگ کردن هم خانه را خالی بگذارید. حلال‌ها و ذرات رنگ و مواد سمی ‌و محرک تا چند روز در فضا باقی می‌ماند و استنشاق این مواد سبب سردرد و حالت تهوع می‌شود.

 

در خانه نمانید

 

دکتر پروین منصوری، متخصص پوست

 

رنگ‌هایی که برای رنگ کردن خانه استفاده می‌شوند، اغلب عوارض خاصی روی پوست ندارند زیرا پس از خشک شدن کامل در تماس با پوست قرار می‌گیرند. اما تماس پوست با رنگی که خشک نشده می‌تواند موجب حساسیت پوستی شود. این موضوع به خصوص درباره افرادی که پوست‌های حساس دارند، حایز اهمیت است. حساسیت در این افراد به صورت ایجاد جوش‌های ریز، قرمزی، تورم و خارش پوست خود را نشان می‌دهد. البته پوست کودکان بسیار حساس است و بیشتر از دیگر گروه‌های سنی در معرض این حساسیت‌ها قرار دارند. به همین دلیل توصیه متخصصان پوست این است که تا کامل شدن رنگ دیوارها و سایر اسباب‌و اثاثیه، کسی در خانه حضور نداشته باشد.

 

 از رنگ‌های استاندارد استفاده کنید

 

 دکتر شاهین مقدم‌کیا – فوق‌تخصص ریه

 

 

 

بوی رنگ در تنفس بعضی از افراد تاثیر می‌گذارد و آن را با مشکل روبه‌رو می‌کند. به همین دلیل، توصیه می‌شود سالمندان، کودکان، افرادی که سابقه بیماری‌های قلبی، ریوی، آسم و … دارند، تا خشک شدن رنگ دیوارها و رفع بوی رنگ در خانه حضور نداشته باشند. در عین حال، بوی رنگ نوعی محرک محسوب می‌شود و می‌تواند عاملی برای ایجاد سرفه‌های مکرر به همراه تنگی نفس خفیف باشد. اما اصولا استفاده از رنگ‌های استاندارد در اغلب افراد، مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند و عوارض آن تقریبا مشابه با سایر مواد شیمیایی است. نقاشی خانه در کرج

__________________

اجرای و رنگ آمیزی انواع رنگ های پلاستیک ، روغنی و آکرولیک رنگ بدون بو * بلکا – کاغذ دیواری – پتینه کاری – رنگ آمــــیزی انواع درب های چوبــــی و فلزی – اجـــــرای پوشش صنعتی اپوکسی – اجــــرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی اســتر – اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس – اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر – رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه – اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها و غـــــیره * آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره

آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : ۷۶۸۰۳۵۴ – ۰۹۱۲ *بابک قلی پور { کارشناس قیمت گذاری و بازدید}

برچسب سایت نقاشی ساختمان :

نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان,رنگ ساختمان,مولتی کالر,نقاش ساختمان,قیمت نقاشی ساختمان,نقاشی خانه,نقاشی منزل,مولتی کالر,انواع رنگ ساختمان,انواع رنگ های ساختمانی,انواع رنگ ساختمانی,رنگهای مولتی کالر,مولتی کالر پارس,نقاشی ساختمان مولتی کالر,قیمت مولتی کالر,اتحادیه نقاشان ساختمانی,رنگ امیزی ساختمان,هزینه نقاشی ساختمان,نقاشی مدرن ساختمان,نرخ نقاشی ساختمان,رنگ اتاق خواب کودک,انواع رنگهای ساختمانی,رنگ ساختمانی,رنگ پلاستیک ساختمان,رنگهای جدید ساختمانی,بهترین رنگ ساختمان,انواع رنگ آمیزی ساختمان,