حالا، با نقاشی دیوار امضا، باید یک نقطه کانونی برای اتاق ایجاد کنید. تصمیم خود را بر اساس آنچه شما قرار داده است. از یک پایان بافت یا یک رنگ روشن انتخاب کنید تا این چشمها را واقعا بکشید. برای زیباترین زیبایی، از انواع گلدان های قابل توجه، یا الگوهایی مانند چروک ها یا راه راه ها استفاده کنید یا حتی از استنتس های دزیک استفاده کنید. اگر دوست دارید، کاغذ دیواری یا پوشش های دیواری گزینه های خوبی هستند و در رنگ ها و طرح های بی شماری می آیند.
نقاشی ساختمان با رنگ درجه یک
پس از این است که زمانی تصمیم می گیرید که چطوری مجموعه دلخواه خود را نصب کنید. برخی از اقلام، مانند ماسک ها یا فریم های عکس، فقط نیاز به ناخن در دیوار دارند. شما ممکن است بخواهید از قفسه های غیر معمول برای موارد سنگین تر استفاده کنید. همچنین، در صورت امکان، یک گزینه روشنایی را انتخاب کنید تا دیوار شما بهترین روز یا شب باشد.
هنگامی که روی دیوار نصب می شود، دیوار شما نیازی به دقت کامل هندسی نداشته باشد. حتی اگر انتخاب کنید که بافت ها، مواد یا اندازه ها را مخلوط کنید، اطمینان حاصل کنید که در همه ی موارد استفاده از یک هماهنگی وجود دارد. به عنوان مثال: ترکیبی از عکس های بزرگ و کوچک را در طرح های عمودی و افقی انتخاب کنید، اما از تمام سیاه و سفید و یا فریم هایی با همان رنگ استفاده کنید. برخی از یکنواختی آن را به چشم لذت می برد.
naghashi.org-4.png (355×200)
نقاشی ساختمان با رنگ درجه یک
نقاشی ساختمان با رنگ درجه یک
و با این وجود، شما یک طرح رنگ رنگی بافت امضا دارید که منافع شما را به شیوه ای غیر معمول تر نشان می دهد. آماده باشید تا آرامش خود را در مهمانی شام بعدی دریافت کنید!
kkkkkk.gif (400×150)