نقاشی ساختمان با کناف

نقاشی ساختمان قلی پور

ننقاشی ساختمان قلی پور

نقاشی ساختمان ایران,نقاشی ساختمان خوب و تمییز,
نقاشی ساختمان درجه یک,نقاشی ساختمانی درجه یک,
نقاشی ساختمان باقرارداد رسمی,نقاشی ساختمان با قرارداد رسمی,
قرارداد رسمی نقاشی ساختمان

توانایی ساختن بتونه و بتونه کاری

رنگ درساختمان , کاربرد رنگ در نمای ساختمان , رنگهای نمای ساختمان , رنگ بندی کامپوزیت , رنگ نمای خارجی ساختمان , رنگ کاپارول , نمای ساختمان بیرونی , کاربرد رنگ ساختمانی ,

مواد مورد مصرف در ساخت بتونه

گلها و پودر رنگها:گلها و پودر رنگهای موادی را شامل می شوند که در طبیعت به صورت مصرفی وجود دارند بوسیله آسیاب کردن ویا الک کردن(زبرگیری)تهیه به مصرف می رسند.

گلهای رنگی عبارتند از:مل،سینکا،گلماشی،اخراء،امبرا،زرد کرم،نیل پرطاووسی،لاجورد و دوده.که از همین فصل در قسمت پودرها آورده شده.

مل:پودر سفید رنگی است که از آن جهت درست کردن بتونه استفاده می شود ودر مل به دو صورت زبر ونرم به فروش می رسد که نوع نرم آن برای بتونه وازنوع زبرآن برای ساختن رنگهای تگرگی در نقاشی ساختمان در قسمتهای خارجی نما از آن استفاده می شود.از مل جهت درست کردن رنگها وپر کننده وماستیک کاری استفاده میشود.

نقاشی ساختمان با کناف

نقاشی ساختمان با کناف

سینکا:

پودر سنگی و سفی تر از مل بوده،وزن مخصوص آن بیشتر از پودر مل بوده وبرای ساختن بتونه های روغنی از آن استفاده می شود.از پودر سینکا در تهیه رنگهای روغنی و انواع،چوب سازی وسنگ سازی استفاده می گردد،پودر سینکا اگر به مقدار لازم مصرف شود،رنگها و روغنهارا روان میکند،در صورتی که بیش از حد از آن استفاده شود از مقاومت رنگ وبتونه کاسته میشود.از پودر سینکا برای ساخت رنگهای ترکی نیز استفاده می شود.

نقاشی ساختمان با کناف

نقاشی ساختمان با کناف

رنگ روغنی:

رنگ روغنی برای تغییر رنگ بتونه داخل آن اضافه می گردد که با توجه به رنگی که قرار است بعدا در سطح مورد نظر بعد از بتونه کردن زده شود استفاده می کنند.در واقع می توانید به دلخواه از هر رنگی که مایلید استفاده کنید.باید توجه نمودکه داخل رنگ روغنی قبلا تینر اضافه نشده باشد،زیرا در این صورت بتونه خیلی زود خشک شده وکلا بتونه فوری ساخته می شود.در صورتی که تینر قبلا با رنگ مخلوط نشده باشد کمی حالت خشک شوندگی بتونه را زیاد میکند.

نقاشی ساختمان با کناف

نقاشی ساختمان با کناف