نقاشی ساختمان در استان کرج

 

آیا تصور می‌کنید که نقاشی فضای بیرونی خانه به سادگی زدن چند لایه رنگ بر دیوار و منتظر ماندن برای خشک شدن آن است؟! شاید تصور شما تا حدودی درست باشد، اما در این خصوص نکاتی وجود دارد که رعایت آن‌ها نقاشی را آسان‌تر می‌کند و باعث می‌شود نتیجه کار تا حد زیادی حرفه‌ای و بدون نقص به نظر برسد.

پتینه کاری-رنگ کردن دیوار ترکیه ای

نقاشی ساختمان در استان کرج

 وسایل مورد نیاز:

 ۲ عدد قلم‌موی رنگ با کیفیت بالا

سنباده

رنگ و بتونه

پوشش پلاستیکی

 قدم اول

پتینه کاری و طراحی دکوراسیون

نقاشی ساختمان در استان کرج

مواد و وسایل با کیفیت خریداری کنید. اکثر افراد سعی می‌کنند با خرید قلم‌موها و لوازم اولیه ارزان‌تر در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند. در حقیقت به اندازه پولی که می‌پردازید میزان کیفیت و مرغوب بودن وسیله خریداری شده را تضمین می‌کنید. توصیه می‌کنیم برای خرید قلم موی رنگ، حساسیت به خرج ندهید و مرغوب‌ترین آن را تهیه کنید (یک عدد بزرگ برای سطوح و یک عدد کوچک برای گوشه‌ها). قول می‌دهیم که ضرر نخواهید کرد، زیرا هم می‌توانید آن قلم‌موها را مدت‌ها استفاده کنید و هم کار با قلم‌موی با کیفیت بسیار آسان‌تر و لذت‌بخش است.

 قدم دوم

سبک و نوع نقاشی خود را تعیین کنید. دو نوع نقاشی وجود دارد؛ نقاشی پایه آب و نقاشی رنگ روغن.

 قدم سوم

رنگ قوطی‌ها را با هم مخلوط کنید. زیرا ممکن است در ۱۰ قوطی رنگ که همگی یک کد دارند و هم‌رنگ اند، مقداری تفاوت هم وجود داشته باشد. این تفاوت هرچند کم و جرئی است، اما باز هم در نهایت پس از اتمام کار ناهماهنگ بودن رنگ‌ها و تفاوت‌ احساس می‌شود.

 قدم چهارم

هنگام سنباده کشیدن دیوارها، ابتدا پوشش پلاستیکی را روی زمین پهن کنید تا مشکل تمیز کردن کف و پاک کردن رنگ‌های چکیده شده را نداشته باشید.

 قدم پنجم:

آزادانه و بدون محدودیت از بتونه استفاده کنید. اگر زیرسازی و بتونه‌کشی کار به خوبی انجام شود، به رنگ کمتری نیاز خواهید داشت و بسیار به صرفه است. پس از بتونه‌کاری اجازه دهید ۲۴ تا ۳۶ ساعت بگذرد تا بتونه‌ها کاملا خشک شوند.

حال به رنگ آمیزی بپردازید و لایه های رنگ را با قلمو روی هم قرار دهید. هنگام استفاده از نردبان مراقب خود باشید.

چگونگی حرکت دست برای نقاشی ساختمان

چگونگی حرکت دست برای نقاشی یکپارچه و کامل آن:

ابتدا قلم مناسب را انتخاب کنید.

مقدار مناسب رنگ را با یک سوم اول قلم برداشته و سپس به شکل عدد ۱۱ دو خط موازی می کشیم تا همه رنگ روی قلم از آن خارج شود و برای یک پارچه درآمدن کار و اینکه رنگ زیاد و کم نشود، به صورت افقی آن را کامل پر می کنیم. سپس برای اینکه کار تکمیل شود سپس عمودی و بسیار آرام روی کار می کشیم تا دیگر رنگ در یک جا به صورت گلوله  و یا شره نماند. توجه داشته باشید که نور از کدام سمت به ساختمان می تابد. از هر طرف که تابید اگر سقف بود، حرکت عمودی آخر آن به سمت نور باشد تا ردی از قلم به جا نماند. اگر روی دیوار بود ابتدا، از محل تابش نور لبه پنجره تابش کار را شروع می کنیم تا زاویه نور با زاویه رنگ یک دست و یکنواخت شود.

سعی کنید حداقل بعد از استفاده از روغن الف، روی کار ، ۳ دست کامل رنگ زده شود تا دوام آن و زیبایی آن به نحو دلخواه شما باشد.

دست سوم یا رویه اصلی کار:

در تمام مراحل نقاشی مهم ترین مرحله می باشد. سعی کنید دوخت به صورتی باشد که به هیچ عنوان خشکی و خیسی کار در زوایه های دیوار معلوم نباشد و هر دیوار را که شروع کردید ، کامل کنید و به پایان برسانید و بعد دیوار دیگر را شروع کنید.

 

نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختمان,نقاشی ساختمان نقاش ساختمان,”نقاشی ساختمان”,نقاشی ساختمان.,نقاشی ساختمان,سربرگ نقاشی ساختمان,تجربیات نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان ارشد,نقاشی از ساختمان,دستمزد نقاشی ساختمان,تصاویر نقاشی ساختمان,بتونه نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان pdf,ادوات نقاشی ساختمان,قرارداد نقاشی ساختمان,نقاشی در ساختمان,درباره نقاشی ساختمان,طریقه نقاشی ساختمان,رنگ و نقاشی ساختمان,مدل نقاشی ساختمان,عکسهای نقاشی ساختمان,لوازم نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان کاتالوگ,ویزیت نقاشی ساختمان,دکوراسیون نقاشی ساختمان,نقاشی مدرن ساختمان