نقاشی ساختمان در انصار کرج

چند توصیه برای دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب جایی است برای آسودن و کسب آرامش و انرژی مجدد برای یک روز کاری دیگر. انتخاب لوازم اتاق خواب و همچنین نوع چیدمان آن کمک زیادی به کسب این آرامش و استراحت واقعی می*کند.

یکی از اصول اولیه چیدمان در اتاق* خواب می*گوید محل تخت باید به گونه*ای انتخاب شود که پنجره نورگیر حتما در سمت راست آن قرار گیرد.

استفاده از کوسن*های فراوان بر روی تخت*هایی که لبه بالایی بلندی دارند، بر زیبایی تخت می افزاید

نقاشی ساختمان درمحمد شهر

نقاشی ساختمان در گلستان یکم

در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسن*ها از همان جنس و بافت روتختی باشند.

به هماهنگی موجود در بین اشیا و مبلمان بیشتردقت کنید. بافت*های روتختی و والان*های پرده بهتراست از یک نوع، از یک طرح و از یک طیف رنگی انتخاب شودو حتی رول*بوردهای (نوارهای تزیینی دیواری) در قسمت بالایی دیوارها نیز از همان طیف رنگی باشد.

هماهنگی میان بافت*ها یک سبک کلاسیک به محیط اتاق می*دهد. البته اگر در میان این هماهنگی، گاهی یکی از بافت*ها و رنگ*ها، کاملا متضاد و مکمل دیگر بافت*ها *باشد، بر تنوع دکور اتاق افزوده شده و آن را از یکنواختی در* می*آورد.

توجه داشته *باشید استفاده از روتختی*های زیبا تنها ملاک زیبایی و راحتی اتاق نیست بلکه باید به نرمی و لطافت آن هم توجه کنید. همه این موارد منجر به افزایش حس آسایش و راحتی در اتاق خواب می*شود.

فرض کنید:رنگ زمینه اتاق، کرم شکلاتی و گلبهی است. استفاده از دکورهای چوبی تیره و متمایل به زرشکی، مکمل رنگ فضای زمینه است. استفاده از روتختی براق، مانند هر بافت براق دیگر، علاوه بر اینکه نوعی حس تجمل*گرایی را به ببیننده القا می*کند، با قرار گرفتن در کنار دکور چوبی تیره باعث می*شود زیبایی این نوع چیدمان جلوه*ای چند برابر بیابد. رنگ و طرح بافت*های پارچه*ای نیز مابین رنگ زمینه اتاق و دکور چوبی آن است.

همین امر سبب شده است تا در محیط، تعادل برقرار شود. یادتان باشد که یکی از ویژگی*های سبک کلاسیک، استفاده از بافت*های براق در کنار دکور چوبی تیره است.

هر چه پهنای قاب تابلوها بیشتر باشد آن تابلو با دکور اتاق، هماهنگ*تر شده* و هر چه پهنای قاب کمتر باشد، تنها نقاشی یا سایر آثار داخل قاب جلوه بیشتری خواهد داشت.

همچنین، استفاده از تک*مبل کمک می کندتا فضایی صمیمی و دلنشین در قسمتی از اتاق فراهم آید. برای تفکیک این فضا در کنار تک*مبل می توان از نور موضعی (آباژور) استفاده کرد. بهترین آباژورها درکنار تک مبل*ها، آباژورهایی هستند که نورشان به سمت پایین باشد.

به این ترتیب فضایی مناسب برای مطالعه واستراحت در شب پدید می*آید. هر چه تعداد نورهای موضعی در داخل اتاق بیشتر باشد، تفکیک فضاهای داخلی بیشتر شده و به نظر می*رسد که رعایت این نکته برای اتاق خواب، مناسب است.

استفاده از چراغ*های آباژور کوتاه بر روی پاتختی*ها، میتواندفضایی رومانتیک* به وجود آورد و ضمنا این امکان را به وجود می*آورد تا بتوانید قبل از خواب به مطالعه بپردازید.

استفاده از فضای سبز (گلدان، فلاور باکس و . . .)، قاب*عکس*های شخصی و تابلوهای خط یا نقاشی مورد علاقه*تان در اتاق خواب باعث افزایش نشاط و روحیه*تان شده و روبه*رو شدن با این عناصر به ویژه در آغاز هر روز می*تواند انگیزه* شروع یک روز کاری را دو چندان کند.

بهتراست قاب عکس و تابلو نیز مطابق با دکورچوبی اتاق،چوبی انتخاب شود و همین امر باعث ایجاد هماهنگی بیشتر بین اجزای داخلی اتاق می شود. استفاده از قاب*های فلزی متعدد در اتاق*هایی که دکور فلزی و فرفورژه دارند کاملا مناسب است و توصیه می*شود. معمولا برای زیباتر شدن جایگاه تخت*های دو نفره در اتاق خواب بهتر است از تابلوهای نقاشی بر روی دیوار بالایی تخت استفاده کنید.

اگر دوست دارید که با یک تابلو و یا تنها یک قاب عکس، دیوار بالایی تخت را تزیین کنید ترجیحا آن تابلو را پهن و به اندازه عرض بالای تخت انتخاب کنید. ولی اگر می*خواهید از تعداد تابلوهای بیشتری برای تزیین دیوار استفاده کنید، مناسب*تر این است که از تابلوهای طولی یعنی تابلوهایی با عرض کم و طول زیاد استفاده کنید.

* آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : ۷۶۸۰۳۵۴ – ۰۹۱۲ * بابک قلی پور

قیمت مصالح ساختمانی کرج,مصالح ساختمانی به روز کرج,تمام مشاغل در شرکت ساختمانی ساختمانی,هنر. نقاشی. فروش تابلو نقاشی. نقاشی مدرن.فروش نقاشی,رهن در کرج کرج,نقاشی سیاه قلم نقاشی اسب,مطلب در مورد بافت در نقاشی,نقاشی در ساختمان,نقاشی در تهران,نقاشی در وپنجره,نقاشی در کرج,معلم نقاشی در کرج,نقاشی ساختمانی در کرج,نقاشی ساختمان در کرج,استخدام مربی نقاشی در کرج,ارائه خدمات نقاشی مولتی کالر در کرج,نقاشی ساختمان کرج خانه کرج,اموزش نقاشی کرج,نقاشی ساختمان کرج,هنر. نقاشی. فروش تابلو نقاشی. نقاشی مدرن.فروش نقاشی,لتک نقاشی مخصوص امور ساختمانی و نقاشی,رهن در کرج کرج,نقاشی سیاه قلم نقاشی اسب,مطلب در مورد بافت در نقاشی,نقاشی در تهران,نقاشی در ساختمان,تحقیق در نقاشی,دود در نقاشی,نقاشی در وپنجره,وسایل نقاشی لذت نقاشی,طرح در نقاشی منزل,کلاس نقاشی در تهران,نقاشی در خصوص بازیافت,نقاشی بهداشت در خانواده,آموزشگاه نقاشی در اصفهان,نقاشی در مورد بهداشت,ترکیب مواد در نقاشی,دانلود فیگور در نقاشی,اضطراب کودکان در نقاشی,آموزش نقاشی در اصفهان,ترکیب رنگ در نقاشی,نقاشی در مورد بازیافت,نقاشی ماهی در مینیاتور,تحقیق در مورد نقاشی,نقاشی در مورد بازیافت,کد رنگها در نقاشی,کاربرد رنگ در نقاشی,آموزشگاه نقاشی در تهران,نقاشی در صنعت رنگ,خریداران نقاشی در اینترنت,نقاشی اتاق رنگ در,