نقاشی ساختمان در ستارخان

نقاشی ساختمان در ستارخان-بلکا در شهریار پتینه, بلکا در شهریار گلستان, البوم بلکا در شهریار p, بلکا در شهریار مشهد, نصاب بلکا در شهریار, بلکا در شهریار اراک, بلکا در شهریار ساده, مدلهای بلکا در شهریار, بلکا در شهریار همدان, بلکا در شهریار همدان, جهت بلکا در شهریار, رومالین بلکا در شهریار, عکس بلکا در شهریار, آموزش

نقاشی ساختمان در ستارخان

روغنهای مورد استفاده در نقاشی ساختمان

روغن الیف

روغن الیف به رنگ قهوه ایی شفاف می باشد که در صنایع رنگسازی و برای روغن اندود کردن چوب همچنین ساخت بتونه روغنی از این روغن استفاده می شود.این روغن از چسبندگی خوبی برخورداراست با زدن آن به چوب باعث بهتر چسبیدن بتونه به سطح کار می شود این روغن را می توان با قلم مو ویا پارچه به سطح کار مالید مدت زمان خشک شدن آن حدود ۱۲ساعت می باشد قبل از روغن زدن به سطح کار حتی باید گردوغبار سطح کار را پاک کرد روغن الیف باعث دوام ومقاومت چوب در برابر رطوبت نیز می شود.از روغن الیف در نقاشی ساختمان نیز استفاده می شود و قبل از روغن زدن به دیوار گچی نو حتما باید سطح دیوار را روغن اندود نمود.

قبل از استفاده از این روغن آن را خوب مخلوط کنید.روغن زدن به چوب باعث سفت شدن و بهتر چسبیدن بتونه روی چوب می شود.روغن الیف چسبندگی زیادی دارد بطوری که و خشک شود به سادگی باحلالها از سطح جدا نشده و باید حتما هنگام مصرف روغن را خوب بهم زد تا مواد تشکیل دهنده آن باهم مخلوط و یکنواخت گردد.موادر استفاده روغن الیف جهت مسدود کردن فضاهای خالی سطح چوب بوده و آنهارا مسدود و پرز هایی ناشی از سطح را به هم می چسباندو چوب را آماده  بتونه ماستیک می نماید.

اگر روی سطوح چوبی مورد استفاده قرار گیرد برای نفوذ بیشتر آن در سطح چوب باید به نسب ۲۰%تربانتین۸۰%روغن بکار رود.برای نفوذ کامل روغن به چوب می توانید دو بار روغن به چوب زد.

روغن الیف به دوشماره۱و۲در بازار موجود استکه از شماره یک آن بیشتر در نقاشی ساختمان جهت کارهای نقاشی ساختمان،برای اندود کردن سطح گچ مورد استفاده قرار می گیردو در ساخت بتونه استفاده می شود.و از روغن شماره ۲که برای کارهای چوبی که لازم است رنگ پوششی داشته باشد بکار می رود.پس از روغن اندود کردن چوب لازم است ۶تا۸ ساعت کار را در محیطی دور از گرد وغبار قرار داد تا روغن خوب به چوب نفوذ نماید.

روغن الیف زیر کار پایه آب

نقاشی ساختمان در ستارخان

خصوصیات رنگ مولتی کالر Multi color

نقاشی ساختمان در خیابان طالقانی کرج

روغن الیف پایه آب بو ندارد وبه دلیل عدم نیاز به تینر به سادگی جایگزین الیف پایه نفتی می باشد وهنگام نقاشی روی گچ به هیچ عنوان محیط را بدبو نمیکند و دوست محیط زیست و ضامن سلامتی کارگراننقاش می باشد.

روغن بزرک

نقاشی ساختمان در تهران

نقاشی ساختمان در تهران

روغن بزرک از دانه های گیاهی(کتان)گرفته می شود و بهترین روغن برای کارهای چوبی بشمار می رود.روغن بزرک قابلیت خشک شوندکی کمی داشته واگر همرا با روغن اسکاتیف که خشک کننده میباشد مصرف گردد،این اشکال برطرف شده و موارد استفاده آن در اشباع کردن جلادادن چوب در صنایع رنگسازی می باشد.

مشخصات ظاهری

روغن بزرک بسیار زلال وشفاف و زرد رنگ حاوی برخی از اسید های چرب قابلیت چسبندگی آن از روغنهای اسکاتیف کمتر و بهتر در چوب نفوذ می کند.

روغن بزرک قبل از روغن الیف به بازار عرضه گردیده و در کارهای ساختمانی بجای روغن اسکاتیف ازآن استفاده می شود روغن بزرک از قدیمی ترین و رضایت بخش ترین روشهای جلا دادن طبیعی بهچوبهای سخت با بافتهای متراکم می باشد.

,نقاشی ساختمان در شهریار

,نقاشی ساختمان در شهریار

برای درخشندگی چوب مقاومت در گرما وآب و همچنین از خراشیدگی میتوان از چندین لایه روغن بزرک استفاده نمود.برای اینکه صفحه صاف و خوبی داشته باشیم نیاز به این میباشد که روغن جلا در سطح چوب بخوبی نفوذ کرده و زمان مالش باعث می شود سطحداشته باشیم.روغن جلا به صورت ورقه نازکی در سطح کار باقی نمی ماند.که بتوان آن را به سهولت خراش داد.روغن بزرک در اثر نفوذ در چوب والیاف آن را اشباع و مسدود نموده و به آن جلا می دهد.

نقاشی ساختمان قلی پور

نقاشی ساختمان قلی پور

روغن بزرک را به هنگام مصرف با روغن تربانیتن به نسبت دو به یک مخلوط کرده تا خاصیت نفوذ پذیری در چوب بالا رود.