1. نقاشی ساختمان در کرج شهریار

 

  1. نورپردازی مناسب را انتخاب کنید

  2. با بافت ها و رنگ ها آزمایش کنید

  3. طرح ها را کاوش کنید

  4. طراحی سقف  – طراحی   برای اتاق نشیمن

  5. طراحی ساده  سینی شکل برای اتاق نشیمن

  6. طراحی سقف  دایره ای یا منحنی برای اتاق نشیمن

  7. طرح  بافت دار یا تزئین شده برای اتاق نشیمن

  8. طراحی ساده  چند لایه برای اتاق نشیمن

  9. میله های خطی  – طراحی ساده   برای اتاق نشیمن

  10. طراحی محیطی برای اتاق نشیمن

  11. طراحی دیوار مدرن برای اتاق نشیمن

  12. به علاوه منهای طراحی مدرن برای اتاق نشیمن

  13. طراحی گچی و برای اتاق نشیمن

رنگ کردن ابزار ها

رنگ کردن ابزار ها

  1. دیوار پنجم به بوم نقاشی برای طراحان داخلی تبدیل شده است تا روندها، طرح ها و پالت ها را در عصر امروز بررسی کنند. اتاق نشیمن تنها زمانی عالی می شود که طراحی سقف مدرن آن را زیبا کند. به اندازه آخرین تکه پازل مهم است. طرح های سقف   شیوا، چشم نواز و چشمگیر هستند، به خصوص برای فضاهایی مانند اتاق نشیمن شما. شما نمی خواهید مهمانانتان به سقفی خالی و یکنواخت خیره شوند که روح طراحی خانه شما را تضعیف می کند. انتخاب سقف   برای اتاق نشیمن شما به اندازه انتخاب مبلمان مناسب برای خانه شما مهم است. زیبایی شناسی تنها هدف طراحی سقف   نیست. آنها همچنین دارای مزایای عملکردی مانند عایق حرارت و صدا هستند. در این وبلاگ، شما را با مجموعه ای از طرح های   برای اتاق نشیمن، از انتخاب های ساده و زیبا گرفته تا انتخاب های مدرن و لوکس آشنا می کنیم.

نقاشی ساختمان در کرج شهریار

نقاشی ساختمان در کرج

نقاشی ساختمان در کرج

  1. چگونه طرح را برای اتاق نشیمن انتخاب کنیم؟
  2. دکور و چیدمان خود را درک کنید
  3. درک دکوراسیون، سایه های رنگی و چیدمان خانه شما را در مسیر درستی برای انتخاب طرح های سقف قرار می دهد. طراحی سقف   شما باید مکمل پالت و سبک اتاق نشیمن شما باشد.
  4. فضاها را تقسیم کنید
  5. اگر اتاق غذاخوری و نشیمن در یک فضا یا بالکن، آشپزخانه اپن و اتاق نشیمن در یک فضا دارید، از طرح های زیبای سقف برای تقسیم فضاها و نورپردازی توکار یا برای تابش نور به دیوارهای مختلف استفاده کنید.
  6. نورپردازی مناسب را انتخاب کنید
  7. نورپردازی و طراحی سقف دست به دست هم می دهند. نورپردازی طراحی سقف   شما را بهبود می بخشد، از این رو انتخاب نور نقطه ای، نور ال ای دی، نورپردازی توکار یا نورپردازی یارو برای اتاق نشیمن شما مهم است. حتی می‌توانید با لوسترهای بزرگ یا نورپردازی‌های آویز/آویز روی یک سقف ساده   بروید.
  8. با بافت ها و رنگ ها آزمایش کنید
  9. به همان رنگ سفید و بژ قدیمی نچسبید. می توانید از دیوار پنجم خود به عنوان تضاد با رنگ ها و ترکیبات طرح سقف استفاده کنید. حتی اگر کل اتاق شما سایه روشن تری به خود بگیرد، می توانید برای ظاهری مدرن به سراغ سقف رنگی بروید.
  10. طرح های و را کاوش کنید
  11. فراتر از مستطیل ها، لبه ها و مربع ها بروید. طرح‌های سیال و دایره‌ای اکنون برای فضاهای بزرگ مانند اتاق نشیمن مورد توجه قرار گرفته‌اند.
  12. انواع طرح های سقف  پرطرفدار برای اتاق نشیمن
  13. رنگ شرکت سان دکو

    رنگ شرکت سان دکو

  14. طراحی سقف طراحی   برای اتاق نشیمن

خزانه‌ها از   (گچ پاریس) قالب‌گیری می‌شوند تا شکل‌های جعبه‌مانندی را روی سقف شما ایجاد کنند. طرح سقف   سفالی به طور سنتی در عمارت ها و قلعه ها نیز استفاده می شد. این طرح ساده سقف   برای اتاق نشیمن می تواند ابعاد و پیچیدگی را به فضای شما ببخشد. می توانید این طرح را با نورافکن یا یک لوستر در وسط دیوار پنجم خود تزئین کنید.

  1. طراحی ساده سینی شکل برای اتاق نشیمن

سقف های سینی با نورپردازی توکار، روند بسیار محبوبی است که در طرح های سقف کاذب مدرن دیده می شود. اگر به دنبال یک طرح ساده   برای اتاق نشیمن هستید، این همان است. این طرح سقف   با ظاهری شیک و سینی مانند که در سقف شما تعبیه شده است، فضایی را برای نورپردازی حاشیه‌دار، لوسترها یا حتی نورپردازی ساده بلال به شما می‌دهد.

  1. طراحی سقف دایره ای یا منحنی برای اتاق نشیمن

بهترین بخش در مورد طراحی سقف   برای اتاق نشیمن این است که می توانید آن را به هر شکلی قالب بزنید. خود را از شر خطوط و لبه های متقارن خسته کننده خلاص کنید و از اشکال منحنی یا طرح های دایره ای سقف   استفاده کنید. اینها ظاهری لوکس و مدرن می دهند و توجه را به سمت سقف شما جلب می کنند. چراغ‌های بلال به سمت مرز طرح منحنی یا یک لوستر در وسط یک سقف دایره‌ای   در خانه‌های مدرن بهترین کار را دارد.

نقاشی ساختمان در کرج شهریار

 

  1. طرح بافت دار یا تزئین شده برای اتاق نشیمن

طرح های سقف   همیشه نیازی به سطح صاف و پوشش سفید خسته کننده ندارند. می‌توانید حکاکی‌های پیچیده‌ای را انتخاب کنید که نشان‌دهنده گلدوزی روی قرنیزها یا حاشیه‌های سقف کاذب شما با چراغ‌های مجلل است. همچنین می‌توانید طرح‌های سقف   بافت‌دار را انتخاب کنید که به تقلید از مواد دیگری مانند سنگ، آجر یا چوب پرداخته‌اند.

  1. طراحی ساده چند لایه برای اتاق نشیمن

هنگامی که خانه شما دارای ارتفاع سقف عالی است، طراحی سقف چند لایه   همان چیزی است که باید انتخاب کنید. یک طراحی چند لایه اساساً لایه‌های مختلف   است که به صورت انتزاعی و در عین حال متقارن قرار می‌گیرند تا بعد و شخصیت به فضای شما اضافه کنند. این یک سقف کاذب با چندین لایه معلق از سقف واقعی است. آن را با چراغ‌های ال‌ای‌دی، نورپردازی و نورافکن‌ها تقویت کنید تا حالتی مدرن داشته باشید.