چگونه بتونه درست کنیم

نمایندگی بلکا در شهریار,بلکا در شهریار فارس,تعریف بلکا در شهریار,هزینه بلکا در شهریار,پوشش بلکا در شهریار,
شستشوی بلکا در شهریار,بلکا در شهریار رشت,معایب بلکا در شهریار,مدل..بلکا در شهریار,بهپاد بلک,,نقاشی ساختمان در شهریاردر شهریار,نقاشی در شهریار,نقاشی در ساختمان,نقاشی ساختمان در شهریار,نقاشی ساختمان در شهریاردر کرج

 

 

گلها و پودر رنگها مورد استفاده در ساخت بتونه

گلها و پودر رنگها موادی را شامل می شوند که در طبیعت به صورت معدنی وجود دارد وبوسیله آسیاب کردن ویا الک کردن(زبر گیری)تهیه و به مصرف می رسند.

گلهای رنگی عبارتنداز:

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

مل،سینکا،گلماشی،اخرا،امبرا،زردکرم،نیل پرطاووسی،لاجوردو دوده

 

گل ماشی:

به صورت پودر ماشی رنگ بوده و دررنگ کاری چوب برای همرنگی جهت ایجاد نقش چوب و سنگ وساختن رنگهای لعابی در نقاشی ساختمان و صنایع رنگسازی استفاده می شود.

گل اخرا(اکسید آهن)

پودری قرمز رنگ است که درآب وکلیه روغنها حل شده و درنقاشی ساختمان برای ساختن رنگهای لعابی و در رنگ سازی برای ساختن رنگهای روغنی و در رنگکاری چوب برای همرنگی بتونه چوبی کاربرد دارد.در بعضی مواقع برای تغییر رنگ بعضی از آستری ها نیز از آن استفاده می شود.

پودر گل اخرا به رنگ قرمز مایل به قهوه ایی و پودر گل اخرا و امبرا از یک جنس بوده و موارد استفاده آنها نیز یکی است.فقط رنگ آنها کمی با هم فرق داشته و در ساختن انواع ضد زنگها در صنعتبکار می رود.

گل زرد کرم:

نقاشی ساختمان در گلشهر

نقاشی ساختمان در گلشهر

این گل همانطور که از اسمش پیداست به رنگ زرد کرم که از آن در رنگ کاری چوب،رنگ سازی،ساختن بعضی از آسترها و ساختن نقوش چوب و سنگ کاری مورد استفاده قرار می گیرد.و از قدرت پوشش زیادی برخوردار می باشد و در روغنها،سرپشم ولاک های الکلی حل می شود.این گل در مقابل نور و اسیدها و ئیدروژن حساس بوده و وزن مخصوص این گل از دیگر گلها رنگی بیستر می باشد دلیل آن وجود اکسید های فلزی است که در این گل موجود است.پودر گل زرد کرم در آب خیلی کم حل می شود ولی در حلالهای نفتی و روغنی بهتر حل می گردد.

نیل پر طاووسی

این گل در رنگسازی برای ساختن انواع رنگهای روغنی آستر های آبی مورد استفاده قرار میگیرد.درحلالهای نفتی وروغنی قابل حل بوده و برای ساختن نقوش سنگ و چوب در نقاشی ساختمان کاربرد دارد.گل پرطاووسی بصورت بلورهای چند وجهی بوده و به خوبی در آب قابل حل شدن است.

لاجورد

لاجورد به صورت پودر برای پوشش بیشتر گل سفید در رنگهای لعابی بکار برده می شود.از این گل برای رنگ کاری نیمه پلاستیک در سقفها استفاده میشودتاپستی وبلندی سقف پس از رنگ زدن نمایان نشود،این گل به صورت پودر و برای همرنگی بتونه چوبی نیز بکار میرود و رنگ آن در مقابل هوا ناپایدار بوده و رنگ آن میپرد.

دوده

نقاشی ساختمان در جهانشهر

نقاشی ساختمان در جهانشهر

از دوده برای همرنگی،ایجاد نقش چوب و سنگ ودر سازی از آن استفاده می شود.بهترین دوده،دوده نفت می باشدکه به علت چرب بودن اگر همراه روغنها بکار برده شونده رنگشان پایدار بوده ولی اگر هنگام مصرف در آب حل شوند رنگشان از اثبات کمتری برخوردار است.ولی دوده چوب این حالت را نداشته،و به همین دلیل کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

پودر امبرا

از پودر امبرا در رنگ کاری چوب برای تغییر رنگ آستری و همچنیین ساخت بتونه همرنگ استفاده می شود.