نقاشی ساختمان در گلستان سوم کرج

 

برای بازسازی آشپزخانه ، آشپزخانه کاملاً مجهز به کابینت ، لوازم خانگی ، کفپوش و … خواهد بود. در این حالت ، متر مربع بسیار کمتر از یک اتاق خالی هستید. کابینت ها بیشتر فضای دیوار را اشغال می کنند. یک روش این است که تصور کنید این یک اتاق خالی است و به اندازه کافی رنگ بخرید تا همه دیوارها را بپوشاند انگار که یک اتاق خالی باشد. رنگ اضافی را می توان برای آن لمس اجتناب ناپذیر ذخیره کرد.

 نقاشی ساختمان در گلستان سوم کرج

 

نقاشی ساختمان در کرج

نقاشی ساختمان در کرج

تمام سطوح را برای رنگ آمیزی تمیز کنید

مگر اینکه با یک اتاق خالی و دارای دیوارهای خشک تازه روبرو شوید ، دیوارهای آشپزخانه نیاز به تمیز کردن زیادی دارند. فرض کنید که مناطق بالای اجاق گاز ، اجاق گاز و پیشخوان ها باید با آب گرم و TSP (تری سدیم فسفات) تمیز شوند. روکش درب نیز می تواند از تمیز کردن TSP بهره مند شود. گرد و غبار و تار عنکبوت را از قسمت بالای تخته های قرنیز و سایر پارچه ها با جاروبرقی و پارچه مرطوب یا پارچه گیره پاک کنید.

 

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

 

ماسک و جلد

برای اتاق خالی بدون کف تمام شده ، پوشاندن و پوشاندن نیازی نیست. قطره های رنگ روی طبقه زیرین بعداً توسط پوشش کف پوشانده می شود. اگر از اسپری رنگ استفاده می کنید ، مطمئن شوید که پلاستیک را روی درهای اتاق های مجاور بکشید تا از مهاجرت رنگ رنگ جلوگیری شود. برای اتاق تمام شده ، قبل از رنگ آمیزی دیوارها ، نوار نقاب را روی تریم بزنید. پارچه قطره ای بوم را روی زمین بگذارید. اشیای بزرگ مانند کابینت ، وسایل خانگی و میزها را با ورق پلاستیکی یا فیلم نقاب بزنید.

 

بتونه کاری ساختمان

بتونه کاری ساختمان

آغازگر را اعمال کنید

اگر سطحی قبلاً رنگ آمیزی شده باشد و رنگ در وضعیت تمیز و مطلوبی باشد ، به احتمال زیاد نیازی به بتونه کاری نخواهد داشت. دیوارهای خشک رنگ نشده ، چوب های برهنه و سطوح رنگ شده در شرایط نامناسب باید بتونه کاری شوند. پرایمر را با غلتک در قسمتهای بزرگ و با قلم مو روی قسمتهای خیلی کوچک قرار دهید تا عرض غلتک متناسب باشد.

 نقاشی ساختمان در گلستان سوم کرج

مناطق بزرگ را رول کنید

مشخص کنید که کدام مناطق به اندازه کافی بزرگ هستند تا بتوانند غلتک را در خود جای دهند. مقدار کمی رنگ در سینی ریخته ، پوشش غلتک را خیس کنید و سپس مقدار اضافی آن را کاملاً پهن کنید. این فضاهای بزرگ دیوار را به شکل W بچرخانید ، قسمتهایی از حدود ۴ فوت در ۴ فوت را بپوشانید. غلتک را به حدود یک یا دو اینچ نوار نقاش برسانید.

 

رنگ را مسواک بزنید

اجازه دهید رنگ حدود دو ساعت خشک شود. قلم مو را به قوطی رنگ آغشته کرده و مناطقی را که غلتک به آنها دسترسی ندارد ، به صورت دستی رنگ آمیزی کنید. با حداقل استفاده از رنگ و مسواک زدن مجدد از قطره قطره خودداری کنید. مناطقی که بیش از چند دقیقه قبل نقاشی شده اند ، احتمالاً از قبل فیلمبرداری می شوند. بنابراین ، مسواک زدن مجدد خود را به مناطقی محدود کنید که به تازگی رنگ آمیزی شده اند.

 نقاشی ساختمان در گلستان سوم کرج

کتهای اضافی بزنید

رنگ های رنگ با استفاده از دو یا حتی سه لایه عمیق تر می شوند و به پتانسیل کامل خود می رسند. حداقل بگذارید حداقل دو ساعت رنگ خشک شود ، سپس دوباره رنگ را بغلتانید و دوباره مسواک بزنید.

 

نقاشی ساختمان ،,نقاشی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,رنگ امیزی ساختمان,رنگ کاری ساختمان,نقاشی ساختمان,رنگ روغنی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,نقاش ساختمان,رنگ روغن ساختمان,انواع رنگ آمیزی ساختمان,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگهای ساختمانی,ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,انواع رنگ ساختمان,نقاشی رنگ روغن ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان