نقاشی ساختمان|بلکا|کاتالوگ بلکا|نقاشی ساختمان درتهران|بلکادرجه یک|نمایندگی و فروش بلکا درجه یک درتهران|نقاشی ساختمان قلی پور|نقاشی ساختمان بلکا|اجرای بلکا|نصب بلکا|نقاشی منزل|نقاشی منزل|نقاشی ساختمان درتهران|بلکادرجه یک|نصب بلکا|مدیریت قلی پور|نقاشی ساختمان قلی پور|نقاشی ساختمان رسول|نقاش ساختمان کرج قلی پور|بلکا در تهران قلی پور

بهترین نوع رنگ ساختمان

بهترین نوع رنگ ساختمان-رنگ کردن سقف کاذب, اجرای رنگ سقف کاذب, نقاشی ساختمانی در کرج, پتینه کاری در نقاشی ساختمان, طرح پشت ال سی دی, طرحهای پشت ال سی دی, طرح های پشت ال سی دی, پشت ال سی دی, کارهای پشت ال سی دی, پشت ال سیدی, السیدی, پشت السیدی, کار پشت ال سی دی, طرح پشت تلوزیون, طرح و پتینه کاری در نقاشی ساختمان,

رنگها را بهتربشناسیم!

انسان امروزی درک کرده است که هرآنچه در و جودش به صورت بیماری ظاهر می شود ، درمان آن نیز باز از درونش مقدور و میسر گردیده . انسان امروزی در کنار یافته ها در کنار یافته ها و کشفیات علم پزشکی و از طرفی درک واقعیات وجودی خود در برابر افق وسیع قرار گرفته که هر لحظه برای رسیدن به مو هبات آن تلاش می کند و باور داریم که انسان در سالهای آینده به آنچه که برایش بعید بوده است نائل خواهد آمد.

رنگ درمانی یا درمان دردها به وسیله رنگها مقوله ایست که به علم پزشکی پیشرفته امروزی مربوط می شود ، درد در بدن انسان ایجاد می شود و و درمانش نیز در خود انسان و در جهان هستی است .لذا تأثیر پذیری از رنگها برای درمان مشکلات فیزیکی وروانی مقوله ایست که امروزه درمیان روانشناسان تثبیت شده و ازاین طریق بسیاری از مشکلات را درک می نمایند و تلاش وافری در رفع آن می کنند و از طرفی شخصیت فرد و قابلیت های آن نیز به وسیله رنگها مشخص می شود .

دراینجا درک خواهید کرد که چگونه می توان ازرنگها می توان دررفع مشکلات و بیماریها چاره جست :

 

 مفاهیم موجود در رنگها:

 سفید :

رنگ سفید در بنیه تمامی طیفها نهفته و مجتمع شده است .درسایه این رنگ ، سیستم انرژی فرد تمیزتر می شود و فرد می تواند خودش را از آلودگیها نجات دهد . رنگ سفید متظاهر کننده احساسات نبوغ و استعدادهای بالقوه فرد بوده و رنگی است که نبوغ و توانائیهای فرد را تقویت نموده و برای تمامی بنیه های رنگی مناسب تشخیص داده می شود . سئا نسهای درمان را که شروع می کنید ، یهتراست با این رنگ آغاز نموده و اگر کارتان نیز به پایان رسید ، بازبااین رنگ خاتمه بدهید.این رنگ باعث می شود که شما بتوانید توازن انرژی ونیرو را در رد مورددرمان فراهم آورید و از طرفی باعث می گردد که نیرو و توان وروحیه را به فرد مورددرمان تزریق نمائید . یکی دیگراز خصوصیات رنگ سفید این است که اگر با رنگ ها ی دیگر آمیخته شده و بکار گیرد بسی نیرو مندتر شده و تأثیراتش افزونتر خواهد شد.

 سیاه :

نقاشی ساختمان قلی پور

نقاشی ساختمان قلی پور

رنگ سیاه نیز به مانند سفید در تمامی طیفهای نوری متمرکز و مجتمع شده است . سیاه در ورای پرده ای درهم ریخته و آشفته مخفی گردیده است . بسیاری از افرا د از این رنگ به عنوان رنگ درمان کننده احتراز می جویند ولی در اثنای درمان به وسیله رنگ ها گاهگاهی از رنگ سیاه استفاده می نمایم .زیرا بارها دیده ام که این رنگ دربرخی موارد بسیار مفید می باشند . این رنگ درزمانی که فرد دچار مشکلات روحی شده و بسیار آشفته حال است می تواند حالت آرام بخش و حفاظت کننده را ایفاء نماید . این رنگ باعث می شود که احساسات زنانه درافراد به حرکت بیفتد و همین امر باعث می گردد که در وجودشان انرژی مغناطیسی نیرو مندی را حس نمایند . باز هم رنگ سیاه از جمله رنگ های موثری است که بایستی توجه شود که به اندازه مناسب مورد استفاده قرار گیرد . زیرا اگر رنگ سیاه در لباسهای مورد استفاده به وفور مورد استعمال قرار گیرد باعث میگردد که فرددچار افسردگی گردد.

بهترین نوع رنگ ساختمان

بهترین راه برای بهره برداری از رنگ سیاه آن است که رنگ را به همراه سفید مورد استفاده قرار داد .تاثیرات منفی هر دو رنگ باعث می شود که حالات متعادلی ایجاد شود که همین حالت منجر به فرد از درون آرامش یابد و عدم تعادل و توازن وی نیز از بین میر ود . رنگ سیاه باعث می گردد که رفتارهای ناشی از غیر شعور افراد ه نظم سوق یبند که همین امر سبب قالب گیری منطقی افراد درخصوص رفتار و اندیشه می شود. برای رسیدن به این نتیجه بهتر است رنگ سیاه را به تمام بر تن نکنید و حتماً چیزی از لباستان را به رنگ سفید انتخاب نمائید.

 قرمز یا سرخ :

رنگ قرمز به سبب احراز انرژی شدید در خود باعث می گردد که تحریکات و احساسات فیزیکی و عوامل و اسباب فیزیکی فرد را بیدار سازد و همین بیداری آنها را به شدت به فعالیت وا میدارد . همین رنگ می تواند سرما خوردگی ، ناراحتیهای گردش خون و وجود عفونت در نایژه ها و ریه ها مفید واقع می شود و آنها رادرمان می نماید . اما ناگفته نماند که این رنگ احساسات مربوط به انتقام ، کینه ، بی منطقی ، جسارت ، عشق و سکس را نیز تهیج می نماید .اگرمقداررنگ قرمز بیشتر مورد استفاده قرار گیرد منجر به ناملایمات احساسی و افسردگیهای ناپایدار می شود . علاوه براین باعث افزایش فشارخون در انسانها می شود . به طور خلاصه رنگ قرمز باعث می شود که حرارت و دمای بدن انسان بیشتر شود و گردش خون و جریان آن را سریعتر می سازد و برای افرادی که دارای فشار خون پائینی هستند مفید خواهد بود.

بهترین نوع رنگ ساختمان

 نارنجی :

این رنگ سمبل نشاط و شادمانی و از طرفی نشانه دانش و آگاهی است . اسن رنگ احساسات اجتماعی بودن و شدن را افزایش داده و فعالیت اجتماعی را در افراد تقویت می کند. موثرترین بخش بدن انسان سیستم عضلانی و ماهیچه ای انسان است که به سرعت ازاین رنگ تاثیر می پذیرد. استفاده افراطی ازرنگ نارنجی سبب نامتعادلی و ناهماهنگی درسیستم عصبی افراد می شود . به همین دلیل توصیه می شود که این رنگ به همراه سبز و یا آبی مورد استفاده قرار گیرد اعضای مختلفی از جمله طحال ،غده پانکراس ، معده ، روده ها و کلیه ها از این رنگ متأثر می شودو اگر ناراحتی ها یی دراین قسمت ها ایجاد گردد رنگ نارنجی موثر باشد.

ناراحتی و افسردگی های شدید نیز می توانند به وسیله رنگ نارنجی درمان شوند . برای رفع ناراحتی های گذرا درسیستم گوارشی نیز استفاده از رنگ نارنجی مفید می باشد

 زرد:

بهترین نوع رنگ ساختمان

تاثیرگذارترین نقطه ای که در بدن انسان می تواند از رنگ زرد متاثر شود ذهن آدمی است .تمامی فعالیت های ذهنی فرد به وسیله نیروی رنگ زرد به حرکت در می آید از طرفی برای از بین بردن ناملایمات روحی و یاس ونا امیدی رنگ زرد مفید واقع می شود ، زیرا نیروی رنگ زرد به فرد امید واری و خوش بینی و اعتماد به نفس میدهد.

سیستم عصبی ، معده ،روده ها ، کلیه ها و تمامی جهاز هاضمه تحت تاثیراین رنگ قراردارند واگر ناراحتی در آنها ایجاد شود به وسیله رنگ زرددرمان میگردد.

 سبز:

رنگ سبز حالت آرام بخشی دارد و به عنوان سمبل شفقت ، مهربانی و متعادل بودن روح وروان و رفتار به شمار می رود .این رنگ از طرفی دل رحمی ، مهربانی و مودت و دوستی را در انسانها افزایش می دهد. یکی دیگر از خصوصیات این رنگ تعدیل بخشی در حرارت و تب بدن است .

مهمترین نقطه ای که ازرنگ سبز متاثر می شود چاکرای قلب است . این حالت باعث می گردد که ناراحتی های قلبی ، فشار خون زیاد یا کم ، سردردهای ناموزون و ناهماهنگ ، میگرن ، بی حالی و سستی بدن و همچنین رنگ پریدگی از طریق رنگ سبز درمان می شوند.

رنگ سبز نبایستی دردرمان بیماریهایی از قبیل سرطان و یا بیماریهای غده ای از آن استفاده کردزیرا باعث پیشرفت و توسعه این بیماریها می شود.

 آبی :

رنگ آبی باعث می شود که فشار خون بالا کاهش یابد ودررفع ناراحتی ها و بیماریهای گلو وحنجره مفید واقع می شود.استفاره از رنگ آبی دردرمان بیماریهای مربوط به آسم ، آبله مرغان ، زردی (یرقان)،رماتیسم بسیار مفید است .

? لاجورد:

این رنگ در حقیقت نوع تیره تر وغلیظ تر رنگ آبی است . این رنگ دررفع بیماریهای روحی و فیزیکی بسیار مفید می باشد. نیروهای خالی این رنگ بخوبی خون را تمیز کرده و شستشو می دهد. از این جهت بسیاری توکسینها (سمومی که به وسیله میکروبها تولید می شوند ) از طریق این رنگ از بدن و گردش خون خارج می شود . این رنگ تعادل و توازن لازم را درمیان دو نیمکره مغر ایجاد کرده و تاثیرات مثبتی می گذارد. این رنگ دررابطه با چهره انسان بسیار موثر است و تمامی سینوسها ی صورت را تحت تاثیر نهاده و اگر در بخش های مختلف صورت ا ز جمله اطراف چشمها ، گوش ، بینی ، دهان ، گونه ها ناراحتی هایی مشاهده گردد می توان برای بهبود از رنگ لاجوردی استفاده نمود.

 کبود:

رنگ کبود بسی متفاوت تر از سایر رنگها ، بخش اسکلت و استخوان بندی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.انرژی رنگ کبود در درمان انواع بیماری های سرطانی موثر است ، مخصوصاً در التهاب و عفونت دنده های قفسه سینه و یا جراحیهای استخوانی بسیار مفید واقع می شود . همچنین رنگ کبود در رفع مشکلات سیستم گوارشی و هضم و جذب مواد معدنی و ویتامینها در بدن مفید می باشد.

 صورتی :

رنگ صورتی می تواند باانرژی خود احساسات مربوط به مهربانی ، شفقت ، حامی ، یکرنگی ، صراحت ، عشق ، اعتمادو ایمان به آنچه که لازم است را تقویت می بخشد. رنگ صورتی به واسطه داشتن نیروی خاص ، غده تیموس را تحت تاثیر قرارداده وانسان را دارای نیروی بخشندگی و با عاطفه می سازد . در تداعی معانی و خاطرات نیز وجود این رنگ مفید واقع می گردد. به طور خلاصه رنگ صورتی در رفع کدورت ، ناراحتی های عصبی ، خشم و آرامش رفتاری بسیار مفید بوده و حالت موثری دارد.

 زرد لیمویی :

این رنگ افزایش قدرت فعالیتهای مغزی بسیار مفید است و خصوصیت سرعت بخشی به انتقالات اطلاعات مغزی را دارد. یعنی این رنگ باعث می شود که فرد آنچه را که فرا گرفته سریعاً حلاجی کرده و تحلیل و تجزیه را انجام دهد و به نتیجه برسد . این رنگ که مقدار اندکی رنگ سبز را نیز در خود احتواء دارد ، باعث می شود که بدن از برخی میکروبها عاری شده و سلامت خود را باز یابد . انرژی موجود دراین رنگ ، باعث توسعه و پیشرفت و تضمین سلامتی با فتهای بدن و استخوانها و مخصوصاً مغز استخوانها می شود.

 زرد طلایی :

این رنگ سیستم رفع کدورت و بخشندگی را در وجود آدمی پرورش داده و تقویت می بخشد . از طرفی رابطه متعادل میان واکنشها و فونکسیونها ی بدن آدمی را نیز به طور مداوم تأمین و تضمین کرده و روح آرامش و عفو را درانسان ایجاد می نماید . این رنگ نیز مانند رنگ سرخ درانسان هیجانات زیادی را ایجاد می نماید.

 آبی آسمانی :

این رنگ با میزان استفاده اکسیژن در یدن د رارتباط است . این ر نگ به شدت حالت گند زدایی و میکروب کشی داشته و بدن انسان به کمک این رنگ می تواند تمامی ناراحتی های مربوط به آشفتگی روحی ، ناملایمات روانی ، افسردگی و ناراحتی های ذهنی رااز بین ببرد . رنگ آبی آسمانی و انرژی موجود درآن باعث می شود که تمامی شرایط مؤثر و منفی که مغز را دچار خود می سازند ، از بین برود.

آبی نیلی :

بهترین نوع رنگ ساختمان

رنگ مذکور مهمترین رنگی است که با نرژی خود تمامی بدن را تحت تاثیر قرار داده و آرامش و تسکین لازم را به آن می بخشاید و درواقع بدن را سرپا نگه می دارد. این رنگ دررفع تب شدید بسیار مفید بوده و حالت آرامبخش دارد.

رنگ سرمه ای روشن :

این رنگ که حالت غلیظ و تیره آبی است و از دورنگ آبی و سبز ایجاد می شود ، بهترین انرژی را در رفع بحرانها و ناراحتی های روحی دارد. این رنگ به واسطه ترکیبی از دو رنگ سبز و آبی ، خصوصیات این دورنگ را نیز در خود داشته و انرژی های آنها را بربدن موثر می نماید.این رنگ روح نشاط و فعالیت را به انسان بخشیده و میکروبها را از بدن وحتی توکسینها را نیز دفع می نماید .این رنگ در حفظ سلامتی پوست بیمار مفید است و دفع خستگی های جسمانی و ناراحتی های مربوط به گوش نیز نافع بوده و انرژی آن مؤثر می باشد.

رنگ افلاطونی (کبود روشن ):

انرژی چنین رنگی از بسیاری جهات سیستم فیزیولوژیکی بدن را تحت تأثیر قرارداده و یکی از رنگهایی است که بایستی انرژی آن با درایت و دقت مورد توجه قرارگیرد . زیرا این رنگ به دلیل داشتن انرژی های حاصل ازرنگ های بسیاری که ترکیب یافته است دارای انرژی بسیار نیرومندی می باشد و استفده زیاد و افراطی از آن باعث می گردد که فرد دچار ناراحتی های روحی و روانی شود . این رنگ به واسطه داشتن تن زیادی از رنگ قرمز موجبات سردرد، ناراحتی های میگرنی و واکنشهای عصبی را فراهم می آورد. اما با تمام این خصوصیات دردرمان بیماریهای سرطانی و کوچک کردن و مانع شدن ازرشد تومورها بسیار مفید است و از طرفی تب شدید را دفع می کند.

رنگ نقره ای :

این رنگ نیز مثل رنگ سفید اگر بارنگهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد ، تأثیرات انرژی بیشتری رابر بدن گذاشته و نتایج مفیدی دارد . دردرمان بیماریهایی که ریشه متافیزیکی دارند، استفاده از انرژی رنگ نقره ای بسیار شایسته خواهد بود.از طرفی انرژی این رنگ قدرت نبوغ ، خلاقیت و تفکر را در انسان افزایش می دهد و به مثابه همین قدرت و توانایی پیش بینی وحدث و گمان منتهی به نتیجه را نیز زیادتر می نماید.

 قهوه ای :

رنگی است که تأثیرات آن دردرمان بسیاری از بیماریها انکارناپذیر است . این رنگ فرد را در بسیاری از جهات و مخصوصاً از حیث ذهنی و احساسی تحت تأثیر قرار می دهد. این رنگ به واسطه داشتن انرژی خاص خود باعث می شود که انسان تحت تأثیر قرار گرفته و فردی اجتماعی شود و بینش و رفتار فرد رادرقبال جامعه متعادل می نماید. به عبارتی روشن تر ، باعث می گردد که انسان گامهای استوار و مستحکمتری را بردارد و عزم را در انسان جازم تر می سازد.

    • نقاشی ساختمانی قلی پور آماده ارائه خدمت به شرکتها و مجالسها و بیمارستانها و تمام ارگانهای دولتی -بازرگانی -تعاونی میباشد
       

      تلفن تماس برای پذیرش خدمات
       ۰۹۱۲۷۶۸۰۳۵۴-–بابک قلی پور