نقاشی مدرن ساختمان

رنگ کردن روی در,رنگ کردن دیوار,بلکا,بلکا در شهریار –شهریار و نقاشی ساختمان,تبلیغات نقاشی ساختمان در شهریار,بر آورد نقاشی ساختمان در شهریار,گچ کاری در شهریار,پول نقاشی ساختمان,تکمیل مدارک نقاشی ساختمان,بلکا در خانه شهریار,

logo.gif (431×117)

دیوارهای خود را به تمرکز تیز با ایده های این دکوراسیون شیک و مدرن تزریق کنید

آنها بزرگترین سطوح خالی خانه های ما هستند، اما دیوارها تا زمانی که به دکور داخلی منزل می آیند عمدتا غفلت می شوند. بیشتر صاحبان خانه آنها را رنگ می کنند و سپس آنها را فراموش می کنند. اما اکنون، با محصولات مدرن و ایده های طراحی هیجان انگیز برای دکوراسیون دیوار، شما می توانید دیوارهای خود را به یک بوم هنرمند تبدیل کنید و طعم و احساسات خود را با تلاش نسبتا کم بیان کنید.

نقاشی مدرن ساختمان

بنابراین، گزینه هایی برای دسترسی به دیوارهای خود دارید؟ این واقعا به اثری که می خواهید بستگی دارد. شما می توانید انتخاب کنید که بافت ها و تکمیل هایی را که می توانید از طریق رنگ انجام دهید انتخاب کنید. شما همچنین می توانید از نقاشی های هنری عامیانه و قبیله ای یا طرح های هندسی، گل و یا انتزاعی استفاده کنید. این که آیا شما تصمیم به استفاده از تصویر زمینه، اسکناس، تابلوچسبها و برچسب ها، و یا بافت، دیوار خود را تبدیل به تمرکز اتاق شما می شود.

برخی از این گزینه ها می توانند به طور مستقل اجرا شوند و بعضی از آنها نیاز به حرفه ای دارند. با این حال، از میان همه آنها، اسکناس ها و دکمه ها نسبتا ارزان و آسان برای استفاده هستند، اگر شما می دانید چند راهنمایی مفید است.

logo.gif (368×86)

دیواره استنسیل در مقابل دکمه

 

یک استنسیل چیست؟ چگونه آن را از دکمه های مختلف متفاوت می کند؟ یک استنسیل یک ورقه سیلیکون یا پلاستیکی با یک الگوی یا طرح برش است. شما از آن استفاده می کنید تا خطوط را طراحی کنید و رنگ را پر کنید. از طرف دیگر، یک نسخه چاپی، اساسا یک برچسب است. این یک ورق نازک وینیل با طراحی روی آن است، و پوست پشتی را خاموش می کند تا بتوانید آن را به یک دیوار بچسبانید.

kkkkkk.gif (400×150)

نقاشی مدرن ساختمان

 

چطور از آن ها استفاده می کنید؟

 

با استنسیل دیوار، شما می توانید الگوها را بر روی دیوار های مختلف، در هر رنگ دیوار انتخاب خود را ایجاد کنید. شما می توانید الگوی رنگ دیواری را برای پوشش دادن تمام دیوارها انتخاب کنید و یا می توانید بر روی ایجاد یک دیوار لهجه در یک طرف اتاق تمرکز کنید. یک نسخه چاپی یک بار استفاده می شود، اگر چه می توان یک دکمه کیفیت خوب را بدون آسیب رساندن به یک رنگ بر روی دیوار منتقل کرد.

نقاشی مدرن ساختمان

شما می توانید با استفاده از یک استنسیل یا جلد چاپی برای تکرار نقوش در دکور خود، با تطبیق آن به اثاثه یا لوازم جانبی خود و یا موضوع اتاق. شما همچنین می توانید با استفاده از یک علامت فریبنده، غریب و یا استنسیل برای برجسته کردن بخش خاصی از دیوار خود را استفاده کنید.

 

نقاشی مدرن ساختمان

naghashi.org-4.png (355×200)

کجا می توانم از یک فنر دیواری یا تابلو استفاده کنم؟

 

پاسخ به این یک آگهی “جایی” است! اسکناس ها یا علامت های چاپی را می توان در هر اتاق استفاده کرد – از راه ورود به حمام شما. شما حتی می توانید از ویژگی های معماری مانند ستون ها، ستون ها، تیرها و حتی سقف استفاده کنید.

نقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

نقاشی مدرن ساختمان

 

با استفاده از هنر دیوار راه شیک برای ارتقاء دکور دیوار داخلی خانه خود را به نگاه بیشتر معاصر در طراحی است. این نماینده یک شخصیت شخصی است که در غیر این صورت دشوار است. آیا طیف گسترده ای از اسفنج های دیوار و decals از نقاشی های آسیایی برای طراحی های فوری با حداقل تلاش در نظر بگیرید.